Η δίαιτα των 17 ημερών που κάνει θραύση

Ένας παθολόγος από το Σαν Ντιέγκο της Καλιφόρνια είναι ο εμπνευστής της νέας δίαιτας των 17 ημερών που κάνει θραύση.
δίαιταΗ δίαιτα για όλους όπως λέει
Ένας παθολόγος από το Σαν Ντιέγκο της Καλιφόρνια είναι ο εμπνευστής της νέας δίαιτας των 17 ημερών που κάνει θραύση όχι μόνο στην Αμερική αλλά και παγκοσμίως.
Ο Dr. Mike Moreno συγγραφέας του βιβλίου "17-Day Diet" παρουσιάζει ένα δραστικό διατροφικό πρόγραμμα (συνδυάζεται και με αντίστοιχο πρόγραμμα γυμναστικής) και υπόσχεται να σε βάλει στο δρόμο επίτευξης της τέλειας σιλουέτας.

"Πιστεύω πως η εν λόγω δίαιτα είναι μάλλον η μοναδική που μπορεί να κάνει ο οποιοσδήποτε. Κι αυτό σημαίνει πως ταιριάζει τόσο σε ένα κορίτσι που θέλει να χάσει 3 κιλά για τον σχολικό χορό, όσο και για μια γυναίκα που θέλει να χάσει 50 κιλά μέσα σε ένα επιθυμητό εύρος χρόνου. Το ίδιο πρόγραμμα μπορούν να ακολουθήσουν και άτομα που νιώθουν καλά με το σώμα τους απλά θέλουν να τρέφονται σωστά".
Η ευελιξία είναι μεγάλο ατού της δίαιτας των 17 ημερών που χάρη στα πολλά διαφορετικά τρόφιμα και μενού που προτείνει ανταποκρίνεται στις ανάγκες πολλών και διαφορετικών διατροφικών χαρακτήρων.
Οι τέσσερις φάσεις: κάθε μια από τις φάσεις επηρεάζει διαφορετικά το μεταβολισμό και τον τρόπο που αποθηκεύουμε ή καίμε λίπος.
Στην πρώτη φάση ο μεταβολισμός ενεργοποιείται και αποτοξινώνεται το σώμα. Από τη διατροφή αποκλείεται το άμυλο.
Επιτρέπονται:
Όλα τα λαχανικά χωρίς άμυλο (σπανάκι, λάχανο, μπρόκολο)
Λίγα λιπαρά κυρίως ελαιόλαδο
Λίγα φρούτα
Λίγα γαλακτοκομικά (άπαχο γιαούρτι)
Λίγη άπαχη πρωτεΐνη (ψάρι, κοτόπουλο)
Θερμίδες: 1200 την ημέρα
Μια τυπική ημέρα:
Πρωί: ομελέτα με 2 ασπράδια, μισό γκρέιπ φρουτ, και ένα φλιντζάνι πράσινο τσάι. Μεσημέρι: πράσινη σαλάτα με τόνο, 1 κουταλάκι λάδι, 1 κουταλάκι μπαλσάμικο 1 φλιτζάνι πράσινο τσάι. Δείπνο: στήθος κοτόπουλο ψητό με πράσινα λαχανικά και 1 φλιτζάνι πράσινο τσάι. Σνακ: 1 γιαούρτι πλήρες, 1 κουταλάκι μαρμελάδα χωρίς ζάχαρη ή ενα φρούτο (οχι μπανάνα.)
Στη δεύτερη φάση της πλήρους ενεργοποίησης του μεταβολισμού, η πρωτεΐνη μειώνεται στη μία μερίδα καθημερινά, ενώ στο παιχνίδι μπαίνει και πάλι το άμυλο (όσπρια, μαύρο ρύζι, καλαμπόκι). Εδώ πρέπει να υπάρξει ισορροπία ανάμεσα στους υδατάνθρακες και τα λιπαρά για να μπερδευτεί ο μεταβολισμός. Για το λόγο αυτό, οι θερμίδες που παίρνεις καθημερινά στο στάδιο αυτό έχουν μικρές διακυμάνσεις με αποτέλεσμα να διαφοροποιούνται και οι καύσεις.
Το σημαντικό είναι πως εδώ ο μεταβολισμός δεν κολλάει όπως με άλλες δίαιτες και επιπλέον τρέφεσαι χορταστικά με περίπου 1500 θερμίδες την ημέρα.
Μια τυπική ημέρα:
Πρωί: ομελέτε με ένα αυγό, μισή ντομάτα, μισή πιπεριά, 1 πορτοκάλι, 1 φλιτζάνι πράσινο τσάι. Μεσημέρι: μεγάλη σαλάτα με πράσινα λαχανικά και τόνο, 1κουταλάκι λάδι, 2 ξύδι, 1 φλιτζάνι πράσινο τσάι. Δείπνο: παιδάκια κοτόπουλου με λαχανικά βραστά και ενα φλιτζάνι πράσινο τσάι. Σνακ: 1 μήλο ή ξυνόγαλο
Στην τρίτη φάση, φτάνεις κοντά στο στόχο, στην υιοθέτηση ενός υγιεινού τρόπου ζωής. Η απώλεια βάρους είναι μικρότερη εδώ και οι πρωτεΐνες σχεδόν αποκλείονται από τη διατροφή ενώ οι τροφές αλλάζουν καθημερινά Εδώ πρέπει να δώσεις την έξτρα τόνωση που χρειάζεται οργανισμός πραγματοποιώντας την 17λεπτη αεροβική άσκηση που προτείνει ο δρ Μάικ.
Μια τυπική ημέρα:
Πρωί: 1 φετούλα ψωμί ολικής, 1 αυγό βραστό, χυμό από μισό γκρέιπ φρουτ, 1 φλιτζάνι πράσινο τσάι. Μεσημέρι: σαλάτα ceasar με κοτόπουλο οχι μπέικον, 1 φρούτο, 1 φέτα ψωμί ολικής, ενα φλιτζάνι πράσινο τσάι. Δείπνο: σαλάτα πράσινη, ψαρονέφρι στη σκάρα γύρω στα 200 γραμμάρια και ενα φλιτζάνι πράσινο τσάι.
Στην τέταρτη φάση της σταθεροποίησης, μπορείς να επαναλάβεις τις προηγούμενες δύο για να χάσεις όσο περισσότερο βάρος θέλεις (δεύτερη και τρίτη φάση). Εδώ επιτρέπονται οι ατασθαλίες του Σαββατοκύριακου και το αλκοόλ με μέτρο. Στη φάση αυτή οφείλεις να ζυγίζεσαι 2 φορές την εβδομάδα κι όταν βλέπεις το δείκτη να ανεβαίνει, να επιστρέφεις στη δεύτερη φάση ολοταχώς.
*Οι μερίδες είναι μετρημένες και οι σαλάτες πολλές.
*Πρέπει να μασάς αργά για να χορταίνεις και να πίνεις τουλάχιστον 8 ποτήρια νερό καθημερινά σε ολες τις φάσεις.
*Μετά τις 2 το μεσημέρι απόφυγε τους υδατάνθρακες.
*Συνόδεψε κάθε γεύμα με πράσινο τσαι χωρίς ζάχαρι ή μέλι.
*Κατανάλωσε κοτόπουλο χωρίς πέτσα.
*Αν λυγίσεις, κατανάλωσε ένα φρούτο
*Κάνε την απαραίτητη γυμναστική 17 λεπτών.
Τα θετικά:
Αποφεύγεις τη μονοτονία: μιλάμε για πρόγραμμα 68 ημερών, σπασμένο σε 4 φάσεις των 17 ημερών η καθεμιά.
Τα αποτελέσματα είναι άμεσα: στην πρώτη φάση η απώλεια είναι μεγάλη και τα αποτελέσματα σε κάνουν να έχεις κίνητρο για να συνεχίσεις.
Υπάρχει μια μακροχρόνια δέσμευση: οι 17 πρώτες μέρες είναι εξοντωτικές και η δεύτερη φάση είναι αρκετά στερητική. Πάντως, οι υπόλοιπες 2 φάσεις είναι αρκετά υγιεινές και σου επιτρέπουν παραπτώματα ενώ διαρκώς τονίζεται η προσπάθεια να υιοθετήσεις έναν υγιεινό τρόπο ζωής από εκεί και έπειτα.
Έχει ισορροπία: δεν αποκλείονται τελείως διατροφικές ομάδες όπως συμβαίνει με άλλες δίαιτες αλλά μπαίνουν σιγά σιγά στο παιχνίδι όλες οι τροφές σε μεγαλύτερες ή μικρότερες ποσότητες.
Τα αρνητικά:
Η επιστημονική εξακρίβωση εκκρεμεί: ο Μορένο υποστηρίζει πως η αλλαγή στο συνδυασμό των τροφών κάθε 17 ημέρες κάνε το μεταβολισμό να δουλεύει στο κόκκινο. Δεν υπάρχει όμως επιστημονική εξακρίβωση.
Οι πρώτες 17 ημέρες είναι φουλ στους περιορισμούς: για να αποτοξινώσεις τον οργανισμό, αναγκάζεσαι να καταναλώσεις λίγες θερμίδες, έχεις λίγη ενέργεια και οι καύσεις μειώνονται.
Μπορεί να βγεις εκτός προϋπολογισμού: ανάμεσα στις διάφορες επιλογές που υπάρχουν, ο Μορένο προτείνει και συγκεκριμένα σνακ που αν καταναλώνεις επακριβώς, κοστίζουν αρκετά.
Eίναι αρκετά περίπλοκο: επειδή καθημερινά αλλάζουν οι τροφές και οι ισορροπίες των διατροφικών ομάδων, πρέπει να είσαι αρκετά συγκεντρωμένη! Ουσιαστικά ο καόνας είναι κόψε θερμίδες γυμνάσου περισσότερο αλλά το γύρω γύρω είναι μπελαλίδικο.

Share it:

ΑΔΥΝΑΤΙΣΜΑ

Post A Comment: