Γράμμωση για γυναίκες

Το τέλειο σώμα για γυναίκες 


Η συντριπτική πλειοψηφία των γυναικών επιθυμούν να είναι γραμμωμένες αλλά τρέμουν στην ηδέα της ανάπτυξης των μυών τους.

Η Ιδέα αυτή είναι εντελώς λανθασμένη, αφού το γυναικείο σώμα δεν έχει τα
γενετικά χαρακτηριστικά ούτε την προδιάθεση να αναπτύξει τους μύες του ακόμα και αν μια γυναίκα εξασκείτε με μεγάλα βάρη.

Σημαντικό ρόλο σε αυτό παίζουν τα ποσοστά της τεστοστερόνης που παράγει το σώμα, διότι η ουσία αυτή βοηθάει στην ανάπτυξη των μυών.

ωραίο σώμα γυναίκας Τα επίπεδα της τεστοστερόνης στο γυναικείο σώμα είναι 10-20 φορές χαμηλότερα από αυτά του ανδρικού. Έτσι, όσο και αν προσπαθήσει μια γυναίκα να αποκτήσει όγκο δεν θα το καταφέρει ποτέ. (εδώ οι άνδρες προσπαθούν και δύσκολα τα καταφέρνουν. Οι γυναίκες δεν έχουν να φοβηθούν τίποτα.

Μην παρασύρεστε από κάποιες μυϊκά μεγαλόσωμες γυναίκες σε φωτογραφίες, διότι αυτές κατάφεραν να αποκτήσουν «ανδρικό σώμα» με τη βοήθεια στεροειδών.  

Τώρα που ξεκαθαρίσαμε τα περί ανάπτυξης των μυών πάμε στο θέμα μας που δεν είναι άλλο από την γυναικεία γράμμωση.

Αρκετές από εσάς προσπαθούν να προπονούνται με μικρά βάρη και πολλές επαναλήψεις με σκοπό να γραμμώσουν.  Σας πληροφορώ λοιπόν, ότι αυτό το είδος γυμναστικής δεν πρόκειται ποτέ να σας προσφέρει τα αποτελέσματα που επιθυμείτε.

Εάν θέλετε να γραμμώσετε πρέπει να σταματήσετε να σκέφτεστε τις εύκολες προπονήσεις και τα ελαφριά κιλά. Πρέπει να βάλετε στόχο να σηκώνετε μεγάλα κιλά και να κάνετε λίγες επαναλήψεις.

Αν συνδυάσετε αυτή την προπόνηση με σωστή αερόβια άσκηση και διατροφή είναι θέμα χρόνου να δείτε θετικά αποτελέσματα στο σώμα σας, τη στιγμή που άλλες γυναίκες θα βασανίζονται στα γυμναστήρια για χρόνια.

Τα μεγάλα βάρη είναι τα μοναδικά που μπορούν να βελτιώσουν ταυτόχρονα τόσο το μυογενή όσο και το νευρογενή μυϊκό τόνο.

Αλλάξτε λοιπόν το πρόγραμμα σας με μεγάλα βάρη (όσα μπορείτε φυσικά για να μην τραυματιστείτε) και σε ένα με δύο μήνες θα δείτε αρκετές σημαντικές και ευχάριστες αλλαγές στο σώμα σας.

Να θυμάστε ότι η σέξι εμφάνιση στηρίζεται πάνω στο ανεπτυγμένο μυϊκό σύστημα. Για το λόγο αυτό, γυμναστείτε με μεγάλα βάρη και αναπτύξτε τους μύες σας όσο μπορούν να αναπτυχθούν. Η φυσική ανάπτυξη δεν είναι σε θέση να σας κάνει αντιαισθητικές για τους λόγους που αναφέραμε στην εισαγωγή αυτού του κειμένου. Το αναφέρω αυτό ξανά διότι οι περισσότερες γυναίκες δεν λένε να το καταλάβουν.

Στο πρόγραμμά σας θα ήταν σωστό να εκτελείτε σύνθετες ασκήσεις, οι οποίες βοηθάνε πάρα πολύ στη γράμμωση και φυσικά να μην παραβλέπετε ποτέ τις παρακάτω σκίσεις:
  • καθίσματα
  • άρσεις θανάτου
  • κωπηλατικές
  • πιέσεις στήθους
  • πιέσεις ώμων
Ακόμα και αν εξασκείτε μόνο με αυτές τις ασκήσεις σε επαρκή ένταση θα πετύχετε το 80-90% των μέγιστων αποτελεσμάτων που μπορείτε να φτάσετε.

Να θυμάστε ότι η γράμμωση χρειάζεται δύο πράγματα:
  • μείωση του λίπους
  • ενδυνάμωση και υπερτροφία των μυών.
Να γυμνάζεστε για να έχετε την υγεία σας

Share it:

ΓΥΝΑΙΚΕΣ

ΚΑΨΙΜΟ-ΛΙΠΟΥΣ

FITNESS

Post A Comment: