Οι καλύτερες τροφές για υγιές και δυνατό μυαλό

Πως να έχω πιο δυνατό πιο υγιές και εξυπνότερο μυαλό 

τροφές για κοφτερό μυαλό Δεν είναι έξυπνο να ασχολούμαστε με τη σωματική μας υγεία παραμελώντας το μυαλό μας. Ο εγκέφαλος μας είναι πολύ ενεργοβόρος αλλά και πολύ επιλεκτικός πρέπει να είναι όσο πιο κοφτερό γίνετε.

Αν το καλοσκέφτομαι από το μυαλό μας ζούμε με το μυαλό μας εργαζόμαστε και τα πάντα περνάνε από το μυαλό μας, καλά και κακά (τα κακά να προσπαθούμε να τα αποβάλουμε όσο μπορούμε γιατί δεν είναι για καλό που έρχονται και κατά βάθος ούτε και εμείς τα θέλουμε έρχονται από μια κακιά δύναμη και καλό είναι να ξεχωρίζουμε το καλό από το κακό για να αποφεύγουμε τα κακά να μην τους δίνουμε σημασία) Πίσω στο θέμα μας τώρα,η καλύτερη διατροφή για το μυαλό είναι η πλούσια στα περίφημα ωμέγα 3 λιπαρά οξέα και κυρίως : 

Η καλύτερη πηγή είναι τα άγρια,λιπαρά ψάρια : σαρδέλα ,ρέγκα,σκουμπρί,σολομός,τόννος,πέστροφα κλπ. 
  
Για μας τους Έλληνες μακράν η καλύτερη επιλογή είναι η σαρδέλα 

ΣΑΡΔΕΛΑ:ΤΟ ΤΑΠΕΙΝΟ ΘΑΥΜΑ ΤΗΣ ΦΥΣΗΣ 

Αποφεύγετε τα μεγάλα ψάρια λόγω της σωρευτικής επιβάρυνσης τους με βαρέα μέταλλα και κυρίως υδράργυρο.

Προσέχετε τη διατροφή των παιδιών γιατί έχουν πολύ μεγάλη ανάγκη από ωμέγα-3 λιπαρά.
Τυχόν έλλειψή τους προκαλεί  ελαττωματικές συνάψεις των νευρώνων, μαθησιακές δυσκολίες και διάσπαση προσοχής με υπερκινητικό σύνδρομο (Attention Deficit Hyperactivity Disorder). 

Όταν τρέφετε τα παιδιά σας με junk food στην ουσία υποθηκεύεται το μέλλον τους.

Να αναφέρω και για το τρίτο ουσιώδες λιπαρό οξύ το α-Λινολενικό οξύ το οποίο βρίσκεται σε φυτικές πηγές και κυρίως σε καρύδια και άλλους ωμούς ξηρούς καρπούς,σε σπόρους,στο λινέλαιο και στο κραμβέλαιο.


Η ταπεινή μου γνώμη είναι : σωστή διατροφή σε συνδυασμό με την άσκηση θα σας κάνεις στα σίγουρα εξυπνότερους!!!  


Υγεία και γυμναστική πάντα !!
Share it:

ΥΓΕΙΑ

Post A Comment: