Συμβουλές για δυνατή προπόνηση σε προπονήσεις έντασης


1.  Ενέργεια

Το σώμα πρέπει να παίρνει τα απαραίτητα θρεπτικά συστατικά του πριν τη προπόνηση και πρέπει να περνάνε τουλάχιστο 2 ώρες από το τελευταίο γεύμα προτού πάμε προπόνηση. Περί διατροφών πατήστε εδώ 

2. Αυτοσυγκέντρωση

Η δικαιολογία στο ότι θέλω παρέα για να πάω γυμναστήριο δεν στέκει και είναι φθηνή δικαιολογία μιας και δεν μπορούμε να δώσουμε το 100% αν δεν έχουμε εσωτερικό διάλογο και να συγκεντρωθούμε όσο πρέπει στη άσκηση μας.Δώσε όλη τη δύναμη που κρύβεται μέσα σου ,νιώσε την ευχαρίστηση της εκτόνωσης 
3. Καφεΐνη

Απολαύστε το καφεδάκι σας προτού πάτε γυμναστήριον το οποίο θα σας δώσει πολλή δύναμη και δράση.Θα νιώσετε λιγότερο κουρασμένη και θα έχετε πολλή ενέργεια


4. Μουσική

Πάρτε μαζί σας το mp3 και βάλτε την μουσική που σας αρέσει και σας ζωντανεύει 

5. Περιβάλλον

Διαλέξτε χώρο ο οποίος σας ταιριάζει, δεν είναι απαραίτητο να βρείτε γυμναστήριο πολυτελείας 

6. Παρτενέρ

Επιλέξτε ένα παρτενέρ για αλληλοβοήθεια και επίσης ο ένας θα ανεβάζει την ψυχολογία του άλλου που είναι πολύ βασικό.

7. Πρόγραμμα

Επιλέξτε το σωστό πρόγραμμα ανάλογα με τις ανάγκες σας,Για προγράμματα γυμναστικής πατήστε εδώ 

8. Προβλήματα

Ότι προβλήματα έχουμε τα αφήνουμε πίσω για αυτή τη μια ώρα της προπόνησης δεν πρέπει να σκεφτόμαστε κανένα μας πρόβλημα αν είναι δυνατόν,τα δίνουμε όλα στη γυμναστική 

9. Στόχος

Όπως για ότι κάνεις στη ζωή σου πρέπει να βάζεις στόχους έτσι και εδώ για να πετύχουμε αυτό που θέλουμε πρέπει να βάζουμε στόχους
Share it:

ΠΡΟΠΟΝΗΣΗ

ΣΥΜΒΟΥΛΕΣ-ΠΡΟΠΟΝΗΣΗΣ

Post A Comment: