5 Μύθοι που πρέπει να ξέρει ένας FIT για το Fitness

τι να ξέρω για να αδυνατίσω

Μύθοι που πρέπει να αποφεύγουμε 

Μύθος 1: Ο καλύτερος τρόπος για να χάσουμε βάρος, είναι να η μείωση των θερμίδων 

Τα σώματά μας είναι εξυπνότερα από ότι νομίζουμε. Όταν τρώμε πολύ λίγο π.χ 2 γεύματα τη μέρα ο μεταβολισμός μας δουλεύει πολύ αργά για να αντέξει από το ένα γεύμα μέχρι το άλλο που θα ξανά φάμε με αποτέλεσμα να μην χάνουμε λίπος . Θα πρέπει λοιπόν να τρώμε πιο συχνά γεύματα όπως έχουμε πει πολλές φορές, αλλά λιγότερο φαγητό για να δουλεύει ο μεταβολισμός στο τοπ και να επιτύχουμε ταχύτερη απώλεια βάρους.Όχι λιγότερες από 1.200 θερμίδες, αν είστε γυναίκα και όχι λιγότερες από 1.800 θερμίδες αν είστε άνδρας σε 5-6 μικρά γεύματα για να κρατήσετε το μεταβολισμό σας όσο πιο ενεργό γίνετε.

Μύθος 2: Τα βάρη μας φουσκώνουν

Σε αντίθεση με τους άντρες, οι γυναίκες δεν κερδίζουν όγκο από τα βάρη, επειδή σε σύγκριση με εκείνους έχουν 10-30 φορές λιγότερες ορμόνες που συντελούν στη μυική υπερτροφία. Αυτό όμως που θα κερδίσετε είναι μυική τόνωση και ένα καλοσχηματισμένο σώμα

Μύθος 3: Η ενίσχυση της καρδιάς είναι ο καλύτερος τρόπος για να συνεχίσουμε να χάνουμε βάρος

Ο πιο αποτελεσματικός τρόπος για να χάσουμε βάρος είναι να βάλουμε στο πρόγραμμά μας, τόσο την αερόβια άσκηση, όσο και τα βάρη. Μια μελέτη διαπίστωσε ότι άτομα που έκαναν ποδήλατο για 30 λεπτά την ημέρα, έχασαν 1,3 κιλά λίπους και κέρδισαν 220 γρ. μυών σε 8 εβδομάδες. Αλλά άτομα που έκαναν 15 λεπτά ποδήλατο και σήκωναν βάρη για 15 λεπτά την ημέρα, έχασαν 4,5 κιλά λίπους και κέρδισαν 900 γρ. μυών.

Μύθος 4: Οι ασκήσεις κοιλιακών είναι ο γρηγορότερος τρόπος για μια επίπεδη κοιλιά

Με τις ασκήσεις κοιλιακών μπορεί να ενισχύσετε διάφορους κοιλιακούς μυς, αλλά δεν καίτε λίπος. Οι κοιλιακοί δημιουργούνται με την σωστή διατροφή και εννοείτε πάντα με καλή γυμναστική.

Μύθος 5: Μπορούμε να αδυνατίσουμε πίνοντας διάφορα χάπια που μας πλασάρουν στην αγορά 

Αν δεν ιδρώσετε στην άσκηση σας και να κάνετε και μια σωστή διατροφή δεν πρόκειται να χαθούν τα κιλά σας,δεν λέω ότι δεν θα βοηθήσουν κάποια συμπληρώματα αλλά σίγουρα δεν θα σας αδυνατίσουν αυτά χωρίς διατροφή και προπόνηση.
Share it:

FITNESS

Post A Comment: