Πέντε λιποδιαλυτικά συστατικά

Σκέφτεστε να προσθέσετε ένα λιποδιαλύτη στη στοίβα των συμπληρωμάτων σας; Πάρτε μια καλή απόφαση όσον αφορά τα λιποδιαλυτικά προϊόντα κατανοώντας τι περιέχεται σ’ αυτά.

Ναι το γνωρίζουμε: Τα τελευταία 4-5 κιλά που θέλετε να χάσετε σας έχουν βγάλει την πίστη. Με σκοπό την καύση του επιπλέον λίπους, μερικοί αθλούμενοι επιλέγουν να προσθέσουν τους λιποδιαλύτες στο ράφι των συμπληρωμάτων τους.

Προτού μεταβείτε στο κατάστημα και αρχίσετε να πληκτρολογείτε τον αριθμό της πιστωτικής σας κάρτας, διαβάστε κάποιες πληροφορίες σχετικά με τα συστατικά που περιέχονται στα προϊόντα αυτά. Αν είστε ένας καλύτερα ενημερωμένος καταναλωτής, τότε θα έχετε μία μεγαλύτερη πιθανότητα να βρείτε το καλύτερο προϊόν για την υγεία σας και τους στόχους της φυσικής σας κατάστασης.

Τα πιο κάτω πέντε συστατικά μας βοηθούν στην καύση λίπους, αλλά το καθένα λειτουργεί με διαφορετικό τρόπο. Εκμεταλλευτείτε τη δύναμη τους για να πετύχετε τους στόχους σας !!!



5 από τα καλύτερα λιποδιαλυτικα για κάψιμο του περιττού λίπους 


1.    Καφεΐνη


καφεΐνη για ενέργεια και κάψιμο λίπους Οι πλείστοι από εμάς  παίρνουμε μια δόση καφεΐνης στο πρωινό μας φλιτζάνι. Βοηθώντας μας το πρωί στο να αισθανθούμε λιγότερο «ζόμπι», η καφεΐνη μας παρέχει επίσης με ισχυρά οφέλη για καταπολέμηση του λίπους.

Όταν βρίσκεστε σε περίοδο δίαιτας, το επίπεδο ενέργειάς σας παίρνει συχνά τον κατήφορο, προκαλώντας σας λήθαργο και αφήνοντας σας χωρίς κίνητρο στη δουλειά και στο γυμναστήριο. Η καφεΐνη μπορεί να σας ανακουφίσει από αυτή την κατάσταση. Με περισσότερη ενέργεια, μπορείτε να διατηρήσετε ένα υψηλότερο επίπεδο δραστηριότητας με αποτέλεσμα να καίτε περισσότερο λίπος.

Τα άτομα που βρίσκονται σε δίαιτα και καταναλώνουν καφεΐνη πριν από μια προπόνηση αναφέρουν ότι αισθάνονται περισσότερη ενέργεια από τα άτομα που δεν την χρησιμοποιούν.

Μια μελέτη που δημοσιεύτηκε στο περιοδικό Journal of Medicine And Science In Sports ανέφερε ότι όσοι κατανάλωναν ένα ρόφημα που περιείχε 330mg καφεΐνης 60 λεπτά πριν την προπόνηση παρουσίαζαν υψηλότερο ποσοστό οξείδωσης του λίπους κατά τη διάρκεια της εν λόγω άσκησης, μαζί με ένα χαμηλότερο ποσοστό οξείδωσης των υδατανθράκων.

Αυτό το υψηλό ποσοστό οξείδωσης του λίπους είναι θετικό, διότι αυτό σημαίνει ότι καίγεται περισσότερο λίπος για ενέργεια, ενώ εξοικονομείται το μυϊκό γλυκογόνο. Όταν το γλυκογόνο μας είναι εξαντλημένο, οι προπονήσεις μας υποφέρουν και σίγουρα θα αισθανθείτε κουρασμένοι. Η καφεΐνη μπορεί να μας βοηθήσει να χρησιμοποιήσουμε το σωματικό μας λίπος για καύσιμο, καθώς νιώθουμε υψηλά τα ενεργειακά μας επίπεδα.


πράσινο τσάι

2.    Εκχύλισμα Πράσινου Τσαγιού


Όπως και η καφεΐνη, το εκχύλισμα πράσινου τσαγιού μπορεί να αυξήσει το ποσοστό της οξείδωσης λίπους στο σώμα, βελτιώνοντας το συνολικό ποσοστό απώλειας τους λίπους μας. Το εκχύλισμα πράσινου τσαγιού περιέχει επίσης κατεχίνες, οι οποίες μπορεί να συμβάλουν στην ενίσχυση του μεταβολικού μας ρυθμού, βοηθώντας το σώμα μας να καίει περισσότερες θερμίδες αμέσως μετά την κατανάλωση του.

Αν και το εκχύλισμα πράσινου τσαγιού δεν θα κάψει εκατοντάδες θερμίδες από μόνο του, τα αποτελέσματα του μπορεί να αυξηθούν με την πάροδο του χρόνου κάτι που θα μπορούσε να κάνει μια μεγάλη διαφορά στα αποτελέσματα μας μακροχρόνια.

Μια μελέτη που δημοσιεύτηκε από το Αμερικανικό Ινστιτούτο Διατροφής σημείωσε ότι η κατανάλωση εκχυλίσματος πράσινου τσαγιού από τους συμμετέχοντες της μελέτης κατά τη διάρκεια της σωματικής δραστηριότητας παρήγαγε μεγαλύτερο συνολικό ποσοστό απώλειας λίπους.



3.    Υοχιμβίνη


τα καλά τις Υοχιμβίνης
Η υοχιμβίνη προέρχεται από το φλοιό ενός συγκεκριμένου δέντρου της Αφρικής και μπορεί να είναι ιδιαίτερα καλό για την καύση του επίμονου σωματικού μας λίπους. Με την ενίσχυση της ροής του αίματος, η υοχιμβίνη μπορεί να κάνει την οξείδωση του λίπους ευκολότερη. Αυτό μπορεί να μεταφραστεί ως μια υποστήριξη στην απώλεια λίπους, τη στιγμή που την χρειάζεστε περισσότερο.

Η αυξημένη ροή του αίματος στα μυϊκά κύτταρα μπορεί να υποστηρίξει επίσης την ανάκαμψη μετακινώντας περισσότερο οξυγόνο και θρεπτικά συστατικά στους εργαζόμενους μύες μας.



4.    Hoodia Gordonii


τα καλά του Hoodia GordoniiΕάν είστε από τα άτομα που είναι συνεχώς πεινασμένα, το  Hoodia Gordonii μπορεί να μας βοηθήσει. Το συστατικό Hoodia προέρχεται από ένα φυτό της ερήμου της Νότιας Αφρικής και χρησιμοποιήθηκε αρχικά από κυνηγούς με σκοπό να απομακρύνουν την πείνα σε αποστολές κυνηγιού μακράς διάρκειας.

Ας ελπίσουμε ότι οι περισσότεροι από εσάς δεν ανησυχείτε για μακροχρόνιες αποστολές κυνηγιού στην έρημο, αλλά η χρήση του hoodia gordonii μπορεί να μας βοηθήσει να διαχειριστούμε το αίσθημα της πείνας που προκαλείται από μια δίαιτα χαμηλής θερμιδικής πρόσληψης.

Μερικά άτομα βρίσκουν ότι το συγκεκριμένο συστατικό χρειάζεται μερικές εβδομάδες για να δουλέψει πραγματικά, γι αυτό δώστε του λίγο χρόνο προτού κρίνετε εάν δουλεύει για εσάς ή όχι.


5.    7-Keto

fitness
Το 7-Keto μπορεί να σας ακούγεται σαν κάποια εξωγήινη ένωση, αλλά στην πραγματικότητα είναι ένας φυσικός, μη-ορμονικός μεταβολίτης (προϊόν μεταβολισμού) της DHEA (δευδροεπιανδροστερονη). Ακριβώς όπως και η DHEA, το 7-Keto παράγεται φυσικά στο σώμα. Καθώς μεγαλώνουμε, τα επίπεδα του 7-Keto μειώνονται.

Παίρνοντας ένα συμπλήρωμα 7-Keto μπορεί να βοηθήσει στην αύξηση του μεταβολικού μας ρυθμού και να μας βοηθήσει να κάψουμε το λίπος πιο αποτελεσματικά. Το 7-Keto θα μπορούσε να βελτιώσει, επίσης, την πρωτεϊνική σύνθεση, πράγμα που σημαίνει ότι μπορεί να μας βοηθήσει να διατηρήσουμε περισσότερη καθαρή μυϊκή μάζα κατά τη διάρκεια ενός θερμιδικού ελλείμματος.


Ασκηθείτε - Φάτε – Κάψτε

fitnessΛάβετε υπόψη σας ότι δεν υπάρχει κάποιος λιποδιαλύτης που μπορεί να αντικαταστήσει μια σωστή διατροφή και ένα καλό πρόγραμμα προπόνησης. Τα λιποδιαλυτικά συμπληρώματα μας βοηθούν να κάψουμε το λίπος μεν άλλα από μόνα τους δεν θα κάνουν δουλειά 

Αν χρησιμοποιηθούν σωστά, οι λιποδιαλύτες μπορούν να σας βοηθήσουν να πετύχετε τους στόχους σας για απώλεια λίπους,μαζί βέβαια με την διατροφή και την άσκηση σας για να έχουμε και μια καλή υγεία προπαντός . Βεβαιωθείτε ότι έχετε διαβάσει τις ετικέτες των προϊόντων και ότι χρησιμοποιείτε όλα τα συστατικά σωστά.


Πηγή: www.bodybuilding.com
Share it:

ΑΔΥΝΑΤΙΣΜΑ

ΚΑΨΙΜΟ-ΛΙΠΟΥΣ

BODYBUILDING

FITNESS

Post A Comment: