Διατροφική αξία μπανάνας

Η μπανάνα είναι από τα πιο δυνατά φρούτα, μας δίνει πολύ ενέργεια. Βιταμίνες Α, Β, C, Ε καθώς και ιχνοστοιχεία.

Μια μπανάνα την ημέρα το γιατρό το κάνει πέρα 

μπανάνες Η μπανάνα είναι από τα πιο δυνατά φρούτα, μας δίνει πολύ ενέργεια και είναι υψηλή σε θρεπτικά συστατικά, έχει πολλές φυτικές ίνες και παρέχει βιταμίνες Α, Β, C, Ε καθώς και ιχνοστοιχεία (κάλιο, σίδηρο, ασβέστιο, σελήνιο, ψευδάργυρο, μαγνήσιο, μαγγάνιο, φώσφορο).

Οι μπανάνες από τους περισσότερους από εμάς θεωρούνται πολύ παχυντικό φρούτο και το αποφεύγουν, όμως μια μπανάνα τη μέρα είναι γύρω στις 100 θερμίδες (ανάλογα και με το μέγεθος) δεν πρόκειται να μας παχύνει.

Διατροφική αξία μιας κανονικής μπανάνας 

  • Θερμίδες 105 (μικρή μπανάνα 85 θερμίδες, μεγάλη μπανάνα 160)
  • Υδατάνθρακες 27 γραμμάρια
  • Πρωτεΐνες 1,4 γραμμάρια
  • Λίπος 0,4 γραμμάρια
  • Φυτικές ίνες 3,2 γραμμάρια 
  • Σάκχαρα 14,4 γραμμάρια

Οφέλη μπανάνας

μπανάνες και τα οφέλη τους
  1. Άγχος: Όταν αγχωνόμαστε μειώνονται τα επίπεδα του καλλίου μας και έτσι τρώγοντας μια μπανάνα λαμβάνουμε το κάλλιο το οποίο μας παρέχει η μπανάνα βοηθώντας την ομαλοποίηση του καρδιακού παλμού μας και στέλνοντας οξυγόνο στον εγκέφαλο.
  2. Καρκίνος του νεφρού: Τρώγοντας μπανάνες βοηθά στην πρόληψη του καρκίνου των νεφρών.
  3. Μυϊκή μάζα: Η μπανάνα παίζει σπουδαίο ρόλο στην μυϊκή ανάπτυξη λόγω της πρωτεΐνοσύνθεσης της. 
  4. Ενέργεια: Οι μπανάνες λόγο του ότι περιέχουν τρία φυσικά σάκχαρα τη σακχαρόζη τη φρουκτόζη και τη γλυκόζη μπορούν να μας δώσουν πολλή ενέργεια για να βγάλουμε ολόκληρες προπονήσεις. Γιαυτό και οι μεγάλοι αθλητές καταναλώνουν αρκετές μπανάνες.
  5. Βοηθά σε περιπτώσεις αναιμίας
  6. Δυσκοιλιότητα: Λόγω των φυτικών ινών που έχουν οι μπανάνες βοηθούν στη φυσιολογική δράση του εντέρου.
  7. Ελάττωση αρτηριακή πίεσης
  8. Βοηθά στην συγκέντρωση και στο μυαλό Έρευνα έδειξε ότι οι μαθητές που καταναλώνουν μπανάνες ήταν πιο προσεκτικοί στην τάξη και μαθαίνουν περισσότερα.
  9. Βοηθούν στις καούρες στο στομάχι
  10. Κατάθλιψη: Οι μπανάνες βοηθούν στην αντιμετώπιση της κατάθλιψης λόγο των υψηλών επιπέδων τρυπτοφάνης που μετατρέπεται σε σεροτονίνη.
  11. Προστασία από μυϊκές κράμπες
  12. Πλούσιες σε αντιοξειδωτικά
  13. Τσιμπήματα και δαγκώματα από έντομα: Μας ανακουφίζει από τη φαγούρα και τον ερεθισμό τρίβοντας την εσωτερική φλούδα της μπανάνας πάνω στο σημείο που έχουμε το ερέθισμα.
  14. Γρήγορο γυάλισμα παπουτσιών: Τρίβοντας με την από μέσα μεριά της φλούδας της μπανάνας τα δερμάτινα μας παπούτσια η κάτι άλλο δερμάτινο, και ακολούθως το σκουπίζουμε με ένα στεγνό πανί. 
  15. Γερά οστά: Αυξάνει την απορρόφηση του ασβεστίου δίνοντας μας δυνατότερα οστά.

Όπως λέμε για το μήλο, "ένα μήλο την ημέρα τον γιατρό τον κάνει πέρα", για τη μπανάνα πρέπει να λέμε "μια μπανάνα την ημέρα τους γιατρούς τους κάνει πέρα" γιατί μια μπανάνα έχει τις τριπλάσιες ιδιότητες από ότι ένα μήλο για να μη πω και περισσότερες.

Σας συνιστώ τουλάχιστο 1 μπανάνα τη μέρα, μετά την προπόνηση μας.

Διατροφή και υγεία πάντα με καλή γυμναστική

Share it:

ΔΙΑΤΡΟΦΗ

ΤΡΟΦΕΣ

ΥΓΕΙΑ

Post A Comment: