Φυσικοί τρόποι για περισσότερες βιταμίνες και ενέργεια

Φυσικές τροφές για περισσότερη ενέργεια Γεια σας, σήμερα θα δούμε κάποιους απλούς τρόπους για να έχουμε αρκετή ενέργεια όλη μέρα χωρίς να θέλουμε να κάτσουμε ούτε λεπτό.

Όλες τις βιταμίνες μπορούμε να τις πάρουμε και από τα τρόφιμα μας χωρίς να χρειαστεί να παίρνουμε κάποια συμπληρώματα διατροφής ή όποιο δήποτε άλλο χημικό προϊόν. Επίσης να ξέρετε ότι πάντα τα φυσικά, φρέσκα προϊόντα, που παράγει δηλαδή η φύση από μόνη της χωρίς να υποστούν κάποια επεξεργασία είναι τα καλύτερα με διαφορά σε θρεπτικά συστατικά, στην υγεία, σε βιταμίνες, ιχνοστοιχεία, αλλά ακόμη και στη γεύση. 

Όπως ξέρουμε όλοι μας και το έχουμε πει πολλές φορές το Α και το Ω είναι η διατροφή. Επομένως και σε αυτό το άρθρο θα σταθούμε κυρίως στη διατροφή, στις τροφές που πρέπει να παίρνουμε για να μπορέσουμε να αποκτήσουμε την ενέργεια και τη διάθεση που θέλουμε. Έτσι πιο κάτω θα δούμε κάποια έξυπνα "κολπάκια" για να έχουμε περισσότερη δύναμη και ενέργεια κατά τη διάρκεια τη ημέρας. 

Φυσικές τροφές που μας κάνουν δραστήριους και ευδιάθετους 

  1. Νερό: Το βάλαμε πρώτο, γιατί είναι και το πιο εύκολο που μπορούμε να κάνουμε και το πιο ουσιώδες, για μια μέρα γεμάτη ενέργεια και όχι μόνο. 
  2. Ύπνος: Από τις σημαντικότερες αιτίες έλλειψης ενέργειας, συνιστάται να κοιμόμαστε οχτώ ώρες το βράδυ και μια με δύο ώρες το μεσημέρι αν έχουμε την ευχέρεια.
  3. Τροφές που περιλαμβάνουν αρκετές βιταμίνες και ενέργεια: Ωμά φρούτα και λαχανικά, νιφάδες βρώμης, λιπαρά ψάρια πλούσια σε ω-3 όπως σολομός, ζυμαρικά, σκουμπρί, βερίκοκα  μπανάνες, φρέσκος χυμός πορτοκάλι, κρέας άπαχο, όσπρια, αυγά, καρύδια, αμύγδαλα και μαύρη σοκολάτα.
  4. Αερόβια γυμναστική: 30-45 λεπτά είναι υπέρ αρκετό για να μας κρατήσει σε ζωντάνια όλη την ημέρα. 
  5. Γυμναστική δύναμης: Αν θέλουμε ακόμη πιο πολλή ενέργεια το καλύτερο είναι να κάνουμε λίγα βάρη ή μηχανήματα, γενικά ασκήσεις αντίστασης για να βάζουμε δύναμη. Αυτό θα ανεβάσει την τεστοστερόνη στους άντρες, επίσης σε γυναίκες θα βοηθήσει να ανεβούν οι διαθέσεις στα ύψη.
  6. Καφές: Αυτό το άφησα από τα τελευταία γιατί σχεδόν όλοι εμείς οι Έλληνες πίνουμε τουλάχιστο ένα καφέ την ημέρα. Η καφεΐνη εκτός του ότι μας δίνει πολλή ενέργεια, επίσης κάνει το μεταβολισμό μας να δουλεύει γρηγορότερα. Προσοχή όμως μην το παρακάνουμε, ένας καφές την μέρα είναι αρκετός, γιατί μετά το συνηθίζει ο οργανισμός μας και δεν μας πιάνει με τίποτα.
  7. Πρωινό: Να θυμάστε πως η καλή ημέρα πάντα ξεκινά με ένα καλό πρωινό. 
Ακολουθώντας αυτές τις μικρές συμβουλές θα δείτε μεγάλη διαφορά στη διάθεση σας και θα είστε γεμάτοι με ενέργεια καθ' όλη τη διάρκεια της ημέρας.
Share it:

FITNESS

Post A Comment: