Γυμναστική όταν είμαστε άρρωστοι

Αν απλά κρυολογήσαμε, έχουμε λίγο βήχα χωρίς πονοκεφάλους, ζαλάδα και πυρετό τότε μπορούμε να κάνουμε προπόνηση.
arrostia kai gymnastikiΠολλοί με ρωτάνε αν γίνετε ή αν κάνει καλό να κάνουν προπόνηση όποτε αρρωσταίνουν. Το να αποφασίσουμε αν είναι καλό ή όχι να κάνουμε προπόνηση εφόσον είμαστε άρρωστοι, είναι μια δύσκολη απόφαση γιατί είναι πολύ πιθανόν να χειροτερέψει η αρρώστια μας και να καθυστερήσει η ανάρρωση μας.

Κρυολόγημα 

γυμναστική και κρυολόγημα Αν απλά κρυολογήσαμε, έχουμε λίγο βήχα χωρίς πονοκεφάλους, ζαλάδα και πυρετό τότε μπορούμε να κάνουμε προπόνηση, απλά να μην τα δώσουμε όλα, να κάνουμε μια πιο χαλαρή, μη εξαντλητική προπόνηση.

Γρίπη

Αν όμως έχουμε γρίπη, είναι πιο σοβαρή από το κρυολόγημα και συνοδεύετε από ζαλάδες, πονοκεφάλους, ίλιγγος, πόνους σε αρθρώσεις, στους μυς, στην πλάτη, νιώθουμε αδυναμία και κομμάρες, έχουμε έντονους ιδρώτες, αν είμαστε σε αυτή την κατάσταση θα είναι αστείο να πάμε για προπόνηση ή να επιχειρήσουμε να κάνουμε κάποια άσκηση, γιαυτό ΜΗΝ επιχειρήσετε να κάνετε προπόνηση σε τέτοια περίπτωση. Είναι το χειρότερο λάθος, το ανοσοποιητικό μας σύστημα παλεύει για να καταπολεμήσει αυτές τις ιώσεις. Η άσκηση θα επιφέρει περισσότερη καταπόνηση στον ήδη εξαντλημένο οργανισμό, επηρεάζοντας αρνητικά το ανοσοποιητικό σύστημα να καταπολεμήσει την αρρώστια.
Πρέπει να επικεντρωθούμε σε τακτικές που θα βάλουν τον οργανισμό μας σε συνθήκες ανάρρωσης, όπως καλή διατροφή, καλή ενυδάτωση, μένουμε στο σπίτι και ξεκουραζόμαστε, όσοι καπνίζουν σταματάμε το κάπνισμα και επίσης να μη βρισκόμαστε σε χώρους που καπνίζουν άλλοι, το παθητικό κάπνισμα θα μας χειροτερέψει, κάνουμε γαργάρες.
Όταν τα συμπτώματα υποχωρήσουν, μπορούμε να ξεκινήσουμε σιγά σιγά τις προπονήσεις μας. Σε καμιά περίπτωση δεν μπαίνουμε δυνατά στις πρώτες προπονήσεις.

Προσοχή, να κρίνετε σωστά την αρρώστια σας για να μην πάτε γυμναστήριο νομίζοντας πως δεν είχατε τίποτα και στο τέλος να χειροτερέψει η κατάσταση.
Share it:

ΥΓΕΙΑ

Post A Comment: