Τροφές για αύξηση μυικής μάζας

Κάθε γεύμα μας εκτός από τους υδατάνθρακες που επίσης θα έχει, πρέπει να συνοδεύετε απαραιτήτως με μια πηγή πρωτεΐνης.
αύξηση μυικής μάζας Καλησπέρα σε όλους τους αναγνώστες του ιστολογίου μου, σήμερα θα δούμε τις βασικότερες τροφές για χτίσιμο μυϊκής μάζας. Όπως ξέρουμε και το είπαμε πολλές φορές η μυϊκή μάζα χτίζεται με τις πρωτεΐνες  άρα αν θέλουμε να χτίσουμε μυική μάζα η βάση της διατροφής μας πρέπει να είναι η πρωτεΐνη, κάθε γεύμα μας εκτός από τους υδατάνθρακες που επίσης θα έχει, πρέπει να συνοδεύετε απαραιτήτως με μια πηγή πρωτεΐνης.

Η διατροφή είναι αδιαμφισβήτητα απαραίτητη για να αποκτήσουμε ένα μυώδες και γραμμωμένο σώμα. Πάντα πρέπει να ξέρουμε για να πετύχουμε ένα τέλειο σώμα fitness ή bodybuilding πρέπει να συνδυάζονται όλα μαζί σαν ένας κύκλος. Απαραιτήτως πρέπει να κάνουμε σωστή διατροφή, σωστή προπόνηση και να ξεκουραζόμαστε επαρκώς για αποκατάσταση των μυών μας. Ο κύκλος αυτός πρέπει πάντα να γίνετε αν θέλουμε να πετύχουμε τα μέγιστα αποτελέσματα, φυσικά θα παίξει και πάρα πολύ ρόλο το DNA του καθενός μας. Καλώς ή κακώς το DNA επηρεάζει σε αρκετά μεγάλο βαθμό στο πώς θα είναι το σώμα μας, χωρίς όμως να είναι ο καθοριστικός παράγοντας.

αύξηση μυικής μάζας με στήθος Παρακάτω θα διαβάσουμε κάποιες τροφές υψηλής ποιότητας πρωτεΐνης, οι οποίες μπορούν να μας βοηθήσουν πολύ στην αύξηση μυϊκής μάζας. Μπορούμε να επιλέγουμε μια από αυτές για να προσθέτουμε στο κάθε γεύμα μας.

6 βασικές τροφές που πρέπει να τρώμε για να χτίσουμε μυϊκή μάζα


Στήθος κοτόπουλο: Πλούσια πηγή πρωτεΐνης

Το στήθος κοτόπουλο είναι από τις πιο πλούσιες πηγές πρωτεΐνης και δεν έχει σχεδόν καθόλου λιπαρά.

Αυγά: Το ασπράδι αυγού μας δίνει την καλύτερη ποιότητα πρωτεΐνης

Τρώμε άφοβα ασπράδια αυγού αν θέλουμε όγκο στους μύες μας και ποιότητα ταυτόχρονα.Μπορούμε να τρώμε και τους κρόκους οι οποίοι μας δίνουν πολλές βιταμίνες και πολλή πρωτεΐνη, με μέτρο όμως γιατί έχουν λιπαρά και  χοληστερόλη.

Σολομός: Πολύτιμη τροφή με πρωτεΐνες και καλά λιπαρά ωμέγα-3 

Η σολομός εκτός από την πρωτεΐνη που μας προσφέρει έχει πάρα πολλές ιδιότητες και διατροφική αξία, βοηθά πολύ στην υγεία μας.

Μοσχάρι: Η καλύτερη φυσική πηγή κρεατίνης 

Για καλύτερα αποτελέσματα να προτιμούμε το φιλέτο μοσχαριού, έχει λιγότερα λιπαρά και είναι καλύτερο στην υγεία μας.

Τυρί cottage: Εξαιρετική πηγή πρωτεΐνης όρου γάλακτος

Μια από τις καλύτερες τροφές για χτίσιμο των μυών μας, ένα φλιτζάνι cottage μας δίνει 3 γραμμάρια λευκίνη και 30 γραμμάρια πρωτεΐνη.

Τόνος: Άλλη μια πολύ καλή πηγή πρωτεΐνης 

Εκτός από την πρωτεΐνη που μας δίνει, είναι και μια καλή πηγή λευκίνης, έτσι βοηθά πολύ στην αύξηση της μυϊκής μας μάζας.

Άλλες συμβουλές: 
Πρέπει να πίνουμε πολύ νερό, εκτός από όλα τα άλλα καλά που κάνει το νερό περί υγείας, το 70-80% των μυών μας αποτελούνται  από νερό, έτσι όταν πίνουμε πολύ νερό οι μύες μας φαίνονται μεγαλύτεροι και πιο ογκώδεις. Μπορούμε να πίνουμε καφέ πριν την άσκηση, ο οποίος βοηθά να κάνουμε μια πιο έντονη προπόνηση και συνεπώς να αποκτήσουμε μεγαλύτερη μυϊκή μάζα και γράμμωση.
Share it:

ΑΥΞΗΣΗ-ΜΥΙΚΗΣ-ΜΑΖΑΣ

ΔΙΑΤΡΟΦΗ

ΤΡΟΦΕΣ

Post A Comment: