Αύξηση τεστοστερόνης με φυσικούς τρόπους

Η τεστοστερόνη είναι μια αντρική ορμόνη και επηρεάζει την μυϊκή μάζα, την αναπαραγωγική του ικανότητα, την τριχοφυΐα, την σεξουαλικότητα.
Αύξηση τεστοστερόνης
Η τεστοστερόνη είναι μια ανδρική ορμόνη που επιδρά στη μυϊκή μάζα, στην αναπαραγωγική ικανότητα του άντρα, στην τριχοφυΐα του, στην σεξουαλικότητα του κλπ.

suats τεστοστερόνη Μετά τα 30 χρόνια ενός άντρα τα επίπεδα τεστοστερόνης αρχίζουν να ελαττώνονται. Σήμερα θα δούμε κάποιους τρόπους για να βελτιώσουμε τα επίπεδα τεστοστερόνης μας με απόλυτα φυσικό τρόπο, απλά με κάποιες αλλαγές στις καθημερινές μας συνήθειες όπως αυτές που θα δούμε πιο κάτω:

1) Βάρη και ασκήσεις αντίστασης 
Να προτιμούμε σύνθετες ασκήσεις και ασκήσεις που εμπλέκουν μεγάλες μυϊκές ομάδες, θα βοηθήσουν στην έκκριση αυξητικής ορμόνης.
Παραδείγματα:
  • Καθίσματα (squat - η καλύτερη άσκηση)
  • Άρσεις θανάτους (deadlift)
  • Πιέσεις στήθους και ώμων
  • Κωπηλατικές
    2) Σωματικό λίπος
    Διατηρούμε ένα φυσιολογικό ποσοστό λίπους για το σώμα μας. Οι υπέρβαροι άντρες έχουν μειωμένα επίπεδα τεστοστερόνης.

    3) Ψευδάργυρος 
    Η πρόσληψη ψευδαργύρου από καθαρά φυσικές διατροφικές πηγές θα βοηθήσει στην αύξηση της τεστοστερόνης
    Φυσικές διατροφικές πηγές ψευδαργύρου:
    • Στρείδια (αυτά τα αφροδισιακά θεωρούνται ως η καλύτερη διατροφική πηγή ψευδαργύρου) 
    • Μοσχαρίσιο συκώτι
    • Ωμοί κολοκυθόσποροι
    • Μανιτάρια
    • Ταχίνι
    • Σπανάκι 
    4) Λίπη
    Καταναλώνουμε υγιεινά λίπη αλλά και κορεσμένα λίπη που είναι αναγκαία για την αύξηση επιπέδων τεστοστερόνης, κατά προτίμηση διαλέγουμε από τα πιο κάτω τρόφιμα:
    • Ωμούς ξηρούς καρπούς και σπόρους
    • Ελαιόλαδο
    • Λιπαρά, άγρια ψάρια
    • Αβοκάντο
    • Κρόκους αυγών
    • Κόκκινο κρέας

    5) Βιταμίνη C
    Η βιταμίνη C  βοηθά στη μείωση των επιπέδων κορτιζόλης και στην αύξηση επιπέδων τεστοστερόνης, λαμβάνουμε ένα ποτήρι φυσικό χυμό πορτοκάλι το πρωί και ένα μετά το γυμναστήριο.

    6) Βιταμίνη D
    Ο καλύτερος φυσικό τρόπος πρόσληψης βιταμίνης d είναι η έκθεση της επιδερμίδας μας στον ήλιο.

    7) Όχι στο αλκοόλ
    Αποφεύγουμε την κατανάλωση αλκοόλ γιατί  επηρεάζει αρνητικά τα επίπεδα τεστοστερόνης. Όχι στο αλκοόλ ναι στη τεστοστερόνη.

    8) Όχι στο άγχος
    Να μην αγχωνόμαστε με το παραμικρό. Το άγχος οδηγεί σε παραγωγή κορτιζόλης, καταβολικής ορμόνης που καταστέλλει την παραγωγή της τεστοστερόνης. Μείωση άγχους = Αύξηση τεστοστερόνης. 

    9) Όχι στη υπερπροπόνηση 

    10) Προϊόντα Σόγιας
    Τα προϊόντα σόγιας αντιδρούν αρνητικά στα επίπεδα τεστοστερόνης.
    Ναι στον υγιεινό τρόπο ζωής!
    Share it:

    ΑΥΞΗΣΗ-ΜΥΙΚΗΣ-ΜΑΖΑΣ

    ΥΓΕΙΑ

    BODYBUILDING

    Post A Comment: