Γυναίκες και γυμναστική με βάρη

Η γυμναστική με βάρη για τις γυναίκες ολοένα και γίνεται πιο δημοφιλή. Σιγά σιγά φεύγουν οι παλιές προκαταλήψεις.
βάρη
Η γυμναστική με βάρη για τις γυναίκες ολοένα και γίνεται πιο δημοφιλή. Σιγά σιγά φεύγουν οι παλιές προκαταλήψεις. Κάνοντας βάρη και ασκήσεις αντίστασης μια γυναίκα δεν πρόκειται ποτέ να χάσει τη θηλυκότητα της ή να κάνει ένα σώμα σαν το hulk, παρά μόνο ένα σφιχτό καλοσχηματισμένο και fit σώμα.

Οφέλη και 7 λόγοι που δείχνουν ότι μια γυναίκα πρέπει να κάνει βάρη


Βάρη και χάσιμο λίπους
Έρευνες δείχνουν ότι οι γυναίκες που κάνουν βάρη κερδίζουν μυϊκή μάζα και χάνουν περισσότερο λίπος. Επίσης η αύξηση μυϊκής μάζας κάνει το μεταβολισμό να δουλεύει γρηγορότερα και έτσι καίμε περισσότερες θερμίδες.

Μυϊκή μάζα και λίπος
Πολλές γυναίκες φοβούνται ότι έστω και αυτή η ελάχιστη μυϊκή μάζα που θα αποκτήσουν με τα βάρη θα μετατραπεί σε λίπος εφόσον σταματήσουν. Αυτό είναι ένας μεγάλος μύθος, η μυϊκή μάζα δεν έχει καμιά σχέση με το λίπος και δεν υπάρχει περίπτωση να μετατραπεί η μυϊκή μάζα σε λίπος ή το αντίθετο.

Μυϊκή ενδυνάμωση και σωματική αντοχή
γυναίκες και βάρη Σε αντίθεση με τους άντρες οι γυναίκες έχετε πολύ λιγότερες ορμόνες που συντελούν στην μυϊκή υπερτροφία, γιαυτό οι γυναίκες δεν παίρνουν αυτό το φούσκωμα και τη τεράστια μυϊκή μάζα όπως τους άντρες. Οι γυναίκες όμως κάνοντας βάρη θα κερδίσετε σίγουρα αρκετή δύναμη, μυϊκή τόνωση, αντοχή, τεράστια ενέργεια στην καθημερινή σας ζωή και μαζί με όλα αυτά ένα σφιχτό καλογραμμωμένο σώμα.


Κατά της γήρανσης
βάρη και γήρανση Ποτέ δεν είναι αργά να ξεκινήσει μια γυναίκα γυμναστική με βάρη και ασκήσεις αντίστασης. Οι γυναίκες μεγαλύτερης ηλικία μπορούν επίσης να επωφεληθούν. Η άσκηση με βάρη απομακρύνει την γήρανση του σώματος.

Μείωση τραυματισμών και πόνου στην μέση και αρθριτικά 
Εκτός από την δύναμη και όλα τα καλά που προσφέρει μια προπόνηση με βάρη, δυναμώνει τους συνδετικούς συνδέσμους, την μέση και τις αρθρώσεις με αποτέλεσμα να μειώνονται οι τραυματισμοί και οι πόνοι.


Μείωση κινδύνου οστεοπόρωσης
fitness γυναίκες και βάρη
Οι γυναίκες που κάνουν βάρη δυναμώνουν τα οστά τους. Μια καλή διατροφή που περιέχει ασβέστιο σε συνδυασμό προπόνησης με βάρη 2-3 φορές την βδομάδα είναι μια πολύ καλή άμυνα της γυναίκας για την οστεοπόρωση.

Καταπολέμηση κατάθλιψης
Η άσκηση με βάρη βελτιώνει την ψυχική διάθεση και δίνει περισσότερη αυτοπεποίθηση, μας κάνει πιο ζωντανούς και ευδιάθετους.

Αυτά τα λίγα και πολύ σημαντικά πράγματα που πρέπει να ξέρετε εσείς οι γυναίκες για τα βάρη. Για μέγιστο όφελος σας συνιστώ να κάνετε βάρη σε συνδυασμό με αερόβια άσκηση.

Καλή αρχή στην γυμναστική με βάρη σε όλες τις γυναίκες!
Share it:

ΓΥΝΑΙΚΕΣ

ΠΡΟΠΟΝΗΣΗ

Post A Comment: