Διατροφικές επιλογές στην Νηστεία

Οι διατροφικές επιλογές στην χρονική περίοδο νηστείας, λόγω της αποφυγής του κρέατος, του ψαριού, των αβγών και των γαλακτοκομικών.
Νηστεία
Οι διατροφικές επιλογές στην χρονική περίοδο νηστείας, λόγω της αποφυγής του κρέατος, του ψαριού, των αβγών και των γαλακτοκομικών είναι πλούσια σε υδατάνθρακες, φυτικές ίνες και μονοακόρεστα λιπαρά. Για αποφυγή υπεργλυκαιμίας, θα πρέπει να καταναλώνουμε ως πρωτεϊνούχα επιλογή κάτι υποκατάστατο του κρέατος, όπως όσπρια, θαλασσινά, σόγια. Μπορείτε να διαβάσετε σε προηγούμενο άρθρο για να πάρετε ένα δείγμα διατροφής που μπορούμε να κάνουμε στην νηστεία εδώ: νηστίσιμη διατροφή.
Όπως μπορείτε να δείτε αν διαβάσατε το άρθρο υπάρχουν αρκετές επιλογές για να μπορέσουμε να κάνουμε μια καλή, υψηλή σε θρεπτικά συστατικά διατροφή η οποία θα μας βοηθήσει στην περίοδο νηστείας. Η νηστεία επίσης θα μας βοηθήσει για αποτοξίνωση του οργανισμού από την ζωική πρωτεΐνη.
Προσοχή στην υπερκατανάλωση φρούτων λόγω της περιεκτικότητας τους σε φρουκτόζη και εξίσου προσοχή στην ποσότητα του λίπους που λαμβάνουμε από νηστίσιμες τροφές όπως ελαιόλαδο, ελιές, ταχίνι, ξηροί καρποί.

Για απαιτητικούς: Άριστη ποιότητα σκόνης πρωτείνης για νηστεία=> Πρωτεΐνη από καστανό ρύζι, αρακά και κάνναβη και Πρωτεΐνη Καστανού Ρυζιού Ολικής Άλεσης
Share it:

ΔΙΑΤΡΟΦΗ

Post A Comment: