Συμβουλές της ημέρας για ομορφιά, άσκηση, αδυνάτισμα και υγεία (1)

συμβουλές ημέρας

Συμβουλή της ημέρας (30/3/2013)
Ετοιμάστε τα γεύματα σας από την προηγούμενη μέρα. Θα είναι πιο εύκολο να ακολουθήσετε τη διατροφή σας χωρίς να αναγκαστείτε να πάρετε κάτι από μια καντίνα...

Συμβουλή της ημέρας (28/3/2013)
Η εντατική αερόβια δραστηριότητα στο γυμναστήριο ή το τζόκινγκ κατά τη διάρκεια της τακτικής άσκησης μπορεί να βοηθήσει στην αύξηση του μεταβολισμό σας.

Συμβουλή της ημέρας (25/3/2013)
Η πίστη είναι το πιο σημαντικό βήμα για την επίτευξη των στόχων μας. Εάν δεν πιστεύουμε εμείς στον εαυτό μας, κανείς άλλος δεν θα πιστέψει.

Συμβουλή της ημέρας (22/3/2013)
Ξεκινήστε να χαμογελάτε! Το γέλιο έχει αποδειχθεί ότι μειώνει το άγχος, βελτιώνει τη ροή του αίματος και μειώνει τις καρδιακές παθήσεις.

Συμβουλή της ημέρας (21/3/2013)
Ακόμη και οι πιο ωφέλιμες θρεπτικές ουσίες μπορεί να έχουν αρνητική επίδραση στην υγεία σας εάν γίνεται υπερκατανάλωση. Οι αρχαίοι υμών πρόγονοι έλεγαν«Παν μέτρον άριστον».

Συμβουλή της ημέρας (20/3/2013)
Σε ένα πρόγραμμα προπόνησης ξεκινήστε πρώτα με τις σύνθετες και πιο βασικές ασκήσεις συνεχίζοντας με τις ασκήσεις απομόνωσης.

Συμβουλή της ημέρας (19/3/2013)
Αποφύγετε το αλκοόλ ιδιαίτερα σε περίοδο δίαιτας. Έχει αρκετές θερμίδες και δεν σας παρέχει καθόλου θρεπτικά συστατικά.

Συμβουλή της ημέρας (15/3/2013)
Κάνοντας 40 λεπτά αερόβια άσκηση 4-5 φορές την εβδομάδα είναι αρκετό για μια επιτυχημένη απώλεια βάρους. Σημαντικό είναι να συνδυαστεί και με μία σωστή διατροφή.

Συμβουλή της ημέρας (12/3/2013)
Μην βασίζεστε πάνω σε μια ζυγαριά για απώλεια λίπους. Το βάρος μπορεί να διακυμαίνεται για άλλους λόγους όπως κατακράτηση υγρών ή και αύξηση της μυϊκής σας μάζας.

Συμβουλή της ημέρας (11/3/2013)
Επιλέξτε κατάλληλα αθλητικά παπούτσια για γυμναστική. Αυτό θα βοηθήσει στο να αποφύγετε τυχόν πόνους στα πόδια και στην πλάτη.
Σας συνιστώ να δοκιμάσετε τα "asics running shoes".

Συμβουλή της ημέρας (9/3/2013)
Αποφύγετε τις εξαντλητικές δίαιτες μπορούν να επιβραδύνουν τον μεταβολισμό σας. Μόλις αυτές τελειώσουν, θα επανακτήσετε περισσότερο από το χαμένο βάρος σας!

Συμβουλή της ημέρας (7/3/2013)
Φροντίστε να παίρνετε επαρκή χρόνο ανάπαυσης μεταξύ των προπονήσεων σας. Αυτό βοηθά στην αποκατάσταση και αύξηση των μυών.

Συμβουλή της ημέρας (6/3/2013)
Δοκιμάστε διαφορετικά είδη προπόνησης για να αποφύγετε τη μονοτονία στο πρόγραμμα σας. Αυτό θα προσφέρει επίσης πλεονεκτήματα στο σώμα σας.

Συμβουλή της ημέρας (4/3/2013)
Εντάξετε σύνθετες ασκήσεις στην προπόνηση σας, όπως ημικαθίσματα και άρσεις θανάτου. Δουλεύουν περισσότερες μυϊκές ομάδες και θα σας προσφέρουν καλύτερα αποτελέσματα.

Συμβουλή της ημέρας (3/3/2013)
Φροντίστε να παίρνετε ένα πλούσιο σε θρεπτικές ουσίες πρόγευμα καθημερινά το οποίο θα ενεργοποιήσει το μεταβολισμό βοηθώντας την απώλεια θερμίδων κατά τη διάρκεια της ημέρας.

Συμβουλή της ημέρας (2/3/2013)
Διατηρώντας μια σωστή όρθια στάση σώματος, θα προστατευτείτε από πιθανούς πόνους στον ώμο και την πλάτη.

Συμβουλή της ημέρας (28/2/2013)
Σε μια προπόνηση με βάρη είναι ιδιαίτερα σημαντικό να μάθουμε πρώτα τη σωστή τεχνική της κάθε άσκησης προτού φορτώσουμε πολύ βάρος, ώστε να προκαλούμε περισσότερο τους μύες μας και να μειώσουμε τον κίνδυνο τραυματισμού!

Συμβουλή της ημέρας (27/2/2013)
Από το 50% των ατόμων που ξεκινούν ένα πρόγραμμα άσκησης το 25% το εγκαταλείπουν την πρώτη εβδομάδα και το άλλο 25% το εγκαταλείπει εντός των πρώτων έξι μηνών. Λογικά το άλλο 50% που μας μένει μετά τους 6 μήνες εθίζεται και δεν μπορούν να το σταματήσουν :)

Συμβουλή της ημέρας (26/2/2013)
400γρ. λαχανικών και φρούτων την ημέρα, μειώνουν τον κίνδυνο των καρδιακών παθήσεων, του διαβήτη, των εγκεφαλικών επεισοδίων και της παχυσαρκίας

Συμβουλή της ημέρας (25/2/2013)
Το περπάτημα σε ανώμαλο αλλά επίπεδο δρόμο απαιτεί 50% περισσότερη ενέργεια από ότι το περπάτημα σε ασφαλτοστρωμένο δρόμο.

Συμβουλή της ημέρας (24/2/2013)
Το ψωμί και τα δημητριακά ολικής αλέσεως είναι πιο θρεπτικά και σας κρατούν χορτάτους περισσότερη ώρα από ότι τα επεξεργασμένα.

Συμβουλή της ημέρας (23/2/2013)
Η χρήση αναβολικών στεροειδών μπορεί να επιταχύνει την ανάπτυξη όγκων καθώς να δημιουργήσει και πολλές άλλες παρενέργειες όπως τριχόπτωση και γυναικομαστία.….

Συμβουλή της ημέρας (22/2/2013)
Ένα καλό ζέσταμα πριν από την προπόνηση σας θα σας βοηθήσει στην μείωση κινδύνου μυϊκών τραυματισμών.

Συμβουλή της ημέρας (21/2/2013)
Τα καρύδια αποτελούν μια καλή πηγή ωμέγα-3 λιπαρών οξέων για τους χορτοφάγους.

Συμβουλή της ημέρας (21/2/2013)
Το μέλι έχει αποδειχθεί να έχει αντιβακτηριδιακή δράση και μπορεί να χρησιμοποιηθεί για την επικάλυψη τραυμάτων.

Συμβουλή της ημέρας (20/2/2013)
Πιείτε μισό κουταλάκι χυμό τζίντζερ με μια κουταλιά της σούπας μέλι για θεραπεία του κρυολογήματος και του πονόλαιμου.

Συμβουλή της ημέρας (19/2/2013)
Σκουπίζοντας τα πέλματα σας με βαμβάκι εμποτισμένο με οινόπνευμα θα απαλλάξει τα πόδια σας από τα βακτήρια που προκαλούν δυσοσμία.

Συμβουλή της ημέρας (18/2/2013)
Πίνοντας ένα φλιτζάνι ζεστό γάλα με λίγη κουρκούμη σε σκόνη πριν τον ύπνο μπορεί να σας κρατήσει μακριά από τον πονόλαιμο.

Συμβουλή της ημέρας (17/2/2013)
Όταν εργάζεστε στον υπολογιστή, κάντε μια συνειδητή προσπάθεια να ανοιγοκλείνετε τα μάτια σας πιο συχνά. Αυτό τα ενυδατώνει και τα αναζωγονεί.

Συμβουλή της ημέρας (16/2/2013)
Η εισπνοή ατμού είναι ένας από τους καλύτερους τρόπους να απαλύνετε τον πόνο και τη συμφόρηση που προκαλείται από την ιγμορίτιδα.

Συμβουλή της ημέρας (15/2/2013)
Καταναλώστε 100ml φυσικού χυμού πορτοκάλι πριν από την έξοδο σας σε ένα πάρτι. Μειώνει την επιθυμία σας για τηγανιτά φαγητά και αλκοολούχα ποτά.

Συμβουλή της ημέρας (14/2/2013)
Πιείτε ένα ποτήρι νερό με λεμόνι νωρίς το πρωί καθώς σας ενυδατώνει και προετοιμάζει το σώμα σας για καλύτερη πέψη κατά τη διάρκεια της ημέρας.

Συμβουλή της ημέρας (11/2/2013)
Η τακτική σωματική άσκηση μπορεί να αποτρέψει επιπλοκές του διαβήτη, καθώς βελτιώνει την κυκλοφορία του αίματος.

Συμβουλή της ημέρας (10/2/2013)
Αποφύγετε ένα βαρύ γεύμα μετά τις 8:00μμ. Αυτό θα σας προστατεύσει από την δυσπεψία, την καούρα και την αύξηση του βάρους.

Συμβουλή της ημέρας (09/2/2013)
Η χρόνια στέρηση ύπνου μπορεί να σας κάνει επιρρεπείς σε αρνητικές σκέψεις και να δυσχεραίνει την ικανότητα λήψης αποφάσεων οι οποίες εμποδίζουν την επιτυχία.

Συμβουλή της ημέρας (8/2/2013)
Οι εξαντλητικές δίαιτες μπορούν να προκαλέσουν τριχόπτωση λόγο της μείωσης των απαραίτητων βιταμινών και πρωτεϊνών στο σώμα.

Συμβουλή της ημέρας (7/2/2013)
Προτιμήστε τα κατεψυγμένα από τα κονσερβοποιημένα τρόφιμα καθώς έχουν περισσότερες θρεπτικές ουσίες, λιγότερο αλάτι ή ζάχαρη, και λιγότερα συντηρητικά.

Συμβουλή της ημέρας (6/2/2013)
Μην καπνίζετε στο σπίτι, καθώς κάνει τα παιδιά σας πιο επιρρεπείς σε μολύνσεις αυτιών, πνευμονία, βρογχίτιδα και βήχα. 

Συμβουλή της ημέρας (5/2/2013)
Η γυμναστική αργά το απόγευμα μπορεί να βοηθήσει στην προώθηση του ύπνου. Απλά φροντίστε να μην γυμνάζεστε λίγες ώρες πριν τον ύπνο.

Συμβουλή της ημέρας (3/2/2013)
Λίγοι άνθρωποι γνωρίζουν ότι τα καλλυντικά δεν έχουν εγκριθεί από την FDA. Συμβουλευτείτε τον δερματολόγο σας για την επιλογή ενός σωστού προϊόντος.
Share it:

FITNESS

Post A Comment: