Βάρη και ασκήσεις αντίστασης - οφέλη για όλες τις ηλικίες

Τα βάρη και οι ασκήσεις αντίστασης είναι καλό να γίνονται από την εφηβική ηλικία μέχρι και σε ηλικιωμένα άτομα (άνω των 60 ετών).
βάρη

Τα βάρη και οι ασκήσεις αντίστασης είναι καλό να γίνονται από την εφηβική ηλικία μέχρι και σε ηλικιωμένα άτομα (άνω των 60 ετών).

Πολλοί λένε στα παιδιά λόγο του ότι είναι στην ανάπτυξη τους να μην κάνουν βάρη γιατί θα χάσουν ύψος και θα μείνουν κοντά. Αυτό είναι απλά ένας μύθος που επικρατεί ακόμα και σήμερα. Έρευνα έχει αποδείξει ότι κάτι τέτοιο δεν ισχύει και μάλιστα λένε τα οφέλη που έχουν τα παιδιά από ασκήσεις αντίστασης όπως βάρη, μηχανήματα, λάστιχα γυμναστικής και ασκήσεις με το σωματικό βάρος τα οποία θα δούμε πιο κάτω.

Πρέπει να έχουμε υπόψη μας πριν ξεκινήσει το παιδί κάποιο είδος γυμναστικής θα πρέπει να εξεταστεί από παιδίατρο και καρδιολόγο.

Πλεονεκτήματα για τα παιδιά που ασκούνται με βάρη

βάρη και παιδιά
  • Καταπολέμηση της παχυσαρκία: τα βάρη συμβάλουν στον έλεγχο του σωματικού βάρους και στην πρόληψη της παχυσαρκίας
  • Ενδυνάμωση και υγεία των οστών: οι ασκήσεις αντίστασης από παιδική ηλικία αυξάνουν την οστική πυκνότητα και μειώνουν τις πιθανότητες εμφάνισης οστεοπόρωσης και πόνων στα κόκαλα και στην μέση
  • Ανάπτυξη και ενδυνάμωση των μυών: απόκτηση δύναμης και αντοχής όπως και βελτίωση της αθλητικής επίδοσης
  • Ανάρρωση και πρόληψη τραυματισμών: η άσκηση με βάρη βοηθά στην πρόληψη των τραυματισμών του παιδιού

Πλεονεκτήματα σε άτομα άνω των 40 ετών που ασκούνται με βάρη

βάρη και ηλικιωμένοι
  • Καταπολέμηση ασθενειών: έρευνες δείχνουν ότι η άσκηση με βάρη για ηλικιωμένους  βοηθάει στην αντιμετώπιση ζαχάρου, χοληστερίνης, διαβήτη, πίεση κτλ.
  • Σε δείχνουν νεότερο/η: η γυμναστική με βάρη και άσκηση που έχει αντίσταση είναι ο καλύτερος τρόπος πρόληψης της σαρκοπενίας. Σαρκοπενία είναι υπεύθυνη για την απώλεια μυϊκής μάζας καθώς περνούν τα χρόνια. Κάνει τους ανθρώπους να φαίνονται μεγαλύτεροι γιατί χαλάει τη κορμοστασιά του ατόμου και κρεμάνε οι μύες.
  • Διατήρηση: διατηρείτε το σώμα σου πολύ πιο καλά, σε κρατάνε πιο όμορφο, υγιές με περισσότερη δύναμη, ενέργεια, αντοχή και καλύτερη ψυχολογία
Εντάξετε λοιπόν τα βάρη στις δραστηριότητες σας!
Share it:

ΠΡΟΠΟΝΗΣΗ

ΥΓΕΙΑ

Post A Comment: