Σίκαλη

Είναι θαυμάσια επιλογή για τηγανίτες, ψωμί, σούπες αλλά και όποιο φαγητό θα μπορούσε να χρειαστεί δημητριακά. Η σίκαλη
ΣίκαληΕίναι θαυμάσια επιλογή για τηγανίτες, ψωμί, σούπες αλλά και όποιο φαγητό θα μπορούσε να
χρειαστεί δημητριακά. Η σίκαλη έχει 155 θερμίδες ανά μαγειρεμένο κύπελλο. Μελέτες έχουν δείξει ότι δίαιτες που συμπεριλαμβάνουν σίκαλη, έχουν θεαματικά αποτελέσματα στη ρύθμιση του σακχάρου στο αίμα μας, βοηθούν στην αντιμετώπιση του διαβήτη και χαμηλώνουν τα επίπεδα χοληστερίνης.

Η σίκαλη μαγειρεύεται με τον ίδιο τρόπο που θα φτιάχνατε το ρύζι. Βάλτε 2-3 ποτήρια νερό να βράζει και προσθέστε τη σίκαλη. Σκεπάστε το σκεύος και κατεβάστε τη θερμοκρασία ώστε να σιγοβράσει για 20 λεπτά ή τόσο ώστε να απορροφήσει το νερό.
Share it:

ΤΡΟΦΕΣ

Post A Comment: