Οι 10 κακές συνήθειες που δεν σας αφήνουν να αδυνατίσετε

'Όταν θα αποφασίσετε ν’ αρχίσετε δίαιτα, μάθετε ποιες ατασθαλίες απαγορεύονται, ώστε αν κάποτε ενδώσετε, τουλάχιστον να είναι
κακές συνήθειες
Όταν θα αποφασίσετε ν’ αρχίσετε δίαιτα, μάθετε ποιες ατασθαλίες απαγορεύονται, ώστε αν κάποτε ενδώσετε, τουλάχιστον να είναι ανώδυνο.

1. Σταματήστε να τρώτε ψωμί μαζί με το φαγητό και το κυριότερο να βουτάτε στη σάλτσα. Είναι από τις απολαύσει που παχαίνουν.

2. Χρησιμοποιήστε λιγότερο λάδι ή βούτυρο στην παρασκευή των φαγητών. Θα είναι το ίδιο νόστιμα.

3. Μειώστε την ποσότητα του φαγητού στο πιάτο σας και αυξήστε την ποσότητα της σαλάτας. Το αποτέλεσμα στον κορεσμό της πείνας θα είναι το ίδιο κι εσείς θα έχετε πάρει λιγότερες θερμίδες.

4. Αν για κάποιο λόγο έχετε έντονη επιθυμία για γλυκό, δοκιμάστε να φάτε ένα φρούτο και ιδιαίτερα πορτοκάλι. Αν μετά απ’ αυτό η επιθυμία σας παραμένει το ίδιο έντονη, τότε έχετε κάθε λόγο να πραγματοποιήσετε την επιθυμία σας.

5. Αν λόγω ωραρίου τρώτε αργά το μεσημέρι ή το βράδυ, μην περιμένετε αφήνοντας το στομάχι σας άδειο τόσες ώρες. Φάτε κάποιο φρούτο, γιαούρτι ή έστω φρυγανιές. Είναι σίγουρο ότι θα μειώσουν κατά πολύ την επιθυμία σας για υπερκατανάλωση.

6. Αν φάτε αργά το βράδυ, μην πάτε κατευθείαν για ύπνο. Κάντε δουλειές στο σπίτι ή πηγαίνετε τουλάχιστο ένα δεκάλεπτο περπάτημα στην γειτονιά σας.

7. Μην ταυτίζετε τη διασκέδαση με το φαγητό. Αυτή σίγουρα αποτελεί αυτόνομο και αποσπασμένο κομμάτι. Αλλά κι αν ακόμη η παρέα σας επιμένει, δεν πιστεύουμε ότι θα διασκεδάσετε λιγότερο τρώγοντας μια απλή σαλάτα.

8. Προτιμήστε την αγνή παραδοσιακή ελληνική κουζίνα, προσθέτοντας λιγότερα λιπαρά από τις τροφές που σίγουρα βρίσκετε πιο εύκολα στα φαστ φουντ. Οι «πλαστικές» τροφές δεν «επιβουλεύονται» μόνο τη σιλουέτα σας αλλά και την κατάσταση της υγείας σας.

9. Μην ανήκετε στην κατηγορία των ανθρώπων εκείνων που για να «φτιαχτούν» πίνουν 10 ποτήρια αλκοόλ. Μπορείτε να διασκεδάσετε αυθόρμητα με σαφώς λιγότερα ποτήρια. Η υπερβολή στο αλκοόλ διαρκεί μόνο για λίγο, αλλά οι συνέπειές του για πολύ.

10. Πρέπει να πιστέψετε στην αξία του πρωινού γεύματος. Και επιστημονικά έχει αποδειχθεί ότι το πρωινό αδυνατίζει. Μειώνει την επιθυμία για υπερκατανάλωση και ταυτόχρονα αποτελεί την πλέον υγιεινή λύση για όλα τα γαστρεντερικά προβλήματα.
Share it:

ΑΔΥΝΑΤΙΣΜΑ

Post A Comment: