Ομάδα αίματος Ο: διατροφή και τροφές που βοηθούν

Αντίθετα από την ομάδα αίματος Α που είδαμε στο προηγούμενο άρθρο, η ομάδα αίματος Ο είναι η ομάδα του «κρέατος»
διατροφή ομάδα αίματος ο
Αντίθετα από την ομάδα αίματος Α που είδαμε στο προηγούμενο άρθρο, η ομάδα αίματος Ο είναι η ομάδα του «κρέατος». Επομένως το διατροφολόγιο τους πρέπει να είναι πλούσιο σε κρέας. Τα άτομα που ανήκουν στην εν λόγω ομάδα διαθέτουν πολύ δυνατό ανοσοποιητικό και πεπτικό σύστημα.

Οι ιδανικότερες τροφές για όσους ανήκουν σε αυτή την ομάδα είναι το κρέας, τα πουλερικά, τα ψάρια και γενικά τροφές ζωικής πρωτεΐνης σε συνδυασμό με πράσινα φυλλώδη λαχανικά.

Τροφές που ωφελούν την ομάδα αίματος Ο

  • Από όσπρια: φασόλια μαυρομάτικα
  • Από χορταρικά: αγκινάρες, μπρόκολο, ραδίκια, πράσα, μαρούλια, μπάμιες, κρεμμύδια, μαϊντανός, σπανάκι
  • Από φρούτα: σύκα, φρέσκα δαμάσκηνα
  • Από χυμούς: προτιμήστε πράσινα λαχανικά και με μέτρο μαύρο κεράσι, ανανάς, δαμάσκηνα
  • Από ξηρούς καρπούς:  καρύδια, κολοκυθόσποροι
  • Από έλαια: λινέλαιο, ελαιόλαδο
  • Από κρεατικά: βοδινό, αρνί, συκώτι, μοσχάρι
  • Από ψάρικα: μπακαλιάρος, μπαρμπούνι, ξιφίας, γλώσσα, ρέγγα, σκουμπρί

Ουδέτερες τροφές

  • Από όσπρια: φασόλια, φάβα, ρεβίθια, γίγαντες, μπιζέλια
  • Από χορταρικά: ρόκα, σπαράγγια, παντζάρια, καρότα, σέλινο, κόλιαντρο, αγγούρια, άνηθος, αντίδια, μαρούλια, κρεμμύδια, πράσινες πιπεριές, ραπανάκια, κολοκύθια, ντομάτες
  • Από δημητριακά: κριθάρι, κεχρί, ακατέργαστο ρύζι
  • Από φρούτα: μήλα, βερίκοκα, μπανάνες, κεράσια, χουρμάδες, γκρέιπφρουτ, σταφύλια, ακτινίδια, λεμόνια, πεπόνι, καρπούζι, νεκταρίνια, ροδάκινα, αχλάδια, λωτός, ανανάς
  • Από χυμούς: βερίκοκο, καρότο, σέλινο, αγγούρι, σταφύλι, γκρέιπφρουτ, παπάγια, ντομάτα, λεμόνι
  • Από ξηρούς καρπούς: αμύγδαλα, φουντούκια, κουκουνάρια, σουσάμι, ηλιόσποροι, ταχίνι
  • Από έλαια: σησαμέλαιο, μουρουνέλαιο
  • Από γαλακτοκομικά: βούτυρο, φέτα, κατσικίσιο τυρί, γάλα
  • Από κρεατικά: κοτόπουλο, πάπια, λαγός, γαλοπούλα, 
  • Από ψαρικά: τόνος, μύδια, γαρίδες, γόπες, καλαμάρια. 

Τροφές προς αποφυγή

  • Από όσπρια: φακές
  • Από χορταρικά: λάχανο κόκκινο και πράσινο, κουνουπίδι, καλαμπόκι, μελιτζάνες, μανιτάρια, βρούβες, πατάτες. 
  • Από δημητριακά: καλαμπόκι, βρόμη, σιτάρι, ψωμί σταρένιο
  • Από φρούτα: ινδική καρύδα, μαύρα βατόμουρα, πεπόνι ισραηλιτικό, πορτοκάλια, φράουλες, μανταρίνια
  • Από χυμούς: μήλο, λάχανο, πορτοκάλι
  • Από ξηρούς καρπούς: κάσιους, φιστίκια
  • Από λίπη: αραβοσιτέλαιο, βαμβακέλαιο, φιστικέλαιο, φυστικοβούτυρο
  • Από γαλακτοκομικά: ροκφόρ, γκούντα, παγωτό, κεφίρ, κατσικίσιο γάλα, γιαούρτι
  • Από κρεατικά: μπέικον
  • Από ψαρικά: σολομός καπνιστός, χταπόδι
Παχαίνει την ομάδα Ο: γλουτένη σταριού, καλαμπόκι, φασόλια, φακές, λάχανο, κουνουπίδι, φύλλα σιναπιού. 
Αδυνατίζει την ομάδα Ο: Φύκια, θαλασσινά, ιωδιωμένο αλάτι, συκώτι, κόκκινο κρέας, κατσαρό λάχανο, σπανάκι, μπρόκολο
Share it:

ΔΙΑΤΡΟΦΗ

ΣΥΜΒΟΥΛΕΣ-ΔΙΑΤΡΟΦΗΣ

Post A Comment: