Τροφές για να δυναμώσουν και να επιταχύνουν το μεταβολισμό

Κωνσταντίνου Γρίβα
Τροφές μεταβολισμού
Ψωμί: Ολικής αλέσεως, πολύσπορο, σικάλεως, υψηλό σε φυτικές ίνες.

Πατάτες: Μαζί με το φλοιό για περισσότερες φυτικές ίνες. Προτιμήστε να τρώτε πατάτες ψητές, βραστές, φούρνου ή ατμού. Προσθέστε μπαχαρικά, κρεμμύδι, σκόρδο ή γιαούρτι.

Ρύζι: Προτιμήστε το αναποφλοίωτο -καστανό ή το μαύρο- άγριο ρύζι που διαθέτει περισσότερες φυτικές ίνες. Προσθέστε λαχανικά και μια μερίδα άπαχου κρέατος ή τυριού.

Σούπες: Δοκιμάστε να τρώτε μια σούπα λαχανικών, ψαρόσουπα, κοτόσουπα, τοματόσουπα κ.τ.λ., πριν από κάθε κύριο γεύμα.

Πουλερικά: Αφαιρέστε την πέτσα από το κοτόπουλο και τη γαλοπούλα πριν το ψήσιμο του κρέατος, ώστε να παραμείνει μόνο το άπαχο μέρος.

Ψάρια: Προτιμήστε τα άπαχα ψάρια όπως τον μπακαλιάρο, το γαλέο, την πέρκα, τον ξιφία, τη σφυρίδα, τη γλώσσα, τον τόνο.

Γαλακτοκομικά: Διαλέξτε αποβουτυρωμένο γάλα (υγρό, σε σκόνη ή εβαπορέ), ημιαποβουτυρωμένο γάλα, άπαχο με 1% ή 0% λιπαρά ή χαμηλής περιεκτικότητας σε λιπαρά γιαούρτι. Χαμηλής περιεκτικότητας σε λιπαρά τυριά (2% λιπαρά), ανθότυρο, φρέσκα αναρή ανάλατη, cottage cheese το οποίο μπορείτε να το χρησιμοποιήσετε ως σος για τα λαχανικά σας ή τις σαλάτες σας.

Πιπεριές: Κόκκινες, πράσινες, κίτρινες, δοκιμάστε τις όλες. Στις σαλάτες, στο ψάρι, στο κρέας, μπορούν να επιταχύνουν το μεταβολισμό.
Share it:

ΑΔΥΝΑΤΙΣΜΑ

ΤΡΟΦΕΣ

Post A Comment: