Δίαιτα: Πότε, πώς και γιατί!

Δίαιτα, σημαίνει ακολουθώ ένα πρόγραμμα συντηρητικής, μα ισορροπημένης διατροφής. Από την θεωρία στην πράξη, υπάρχει ένα
Δίαιτα
Δίαιτα, σημαίνει ακολουθώ ένα πρόγραμμα συντηρητικής, μα ισορροπημένης διατροφής. Από την θεωρία στην πράξη, υπάρχει ένα χάσμα από... σοκολάτες, γλυκά, ξηρούς καρπούς και λοιπούς πειρασμούς. Έτσι, σε πολλούς από μας, έχει συμβεί ανά καιρούς στη ντουλάπα να κρέμονται τα ρούχα που φορούσαμε όταν ήμασταν πιο αδύνατες(-οι) ,αλλά πάντως όχι τόσο αδύνατες(-οι)! Τόσο αδύνατες(-οι), ώστε τι; Ώστε να μας αρέσει το είδωλό μας στον καθρέπτη, ώστε να μπορούμε να βρούμε πιο εύκολα δουλειά, ώστε να νιώθουμε πιο υγιείς, ώστε να... αγαπηθούμε!

Λαμβάνουμε επομένως, για άλλη μια φορά, την απόφαση να κάνουμε δίαιτα. Το ανακοινώνουμε σε όλους και ξεκινάμε τον αγώνα προς το ιδανικό βάρος. Η δίαιτα αρχίζει από Δευτέρα για να τελειώσει την Τρίτη, τα ρούχα μένουν άχρηστα στην ντουλάπα και το βασικότερο η διάθεση χαλάει και παραμένει το συναίσθημα της ήττας. Μην αποκαρδιώνεστε! Αναλύστε τους
λόγους που απέτυχε η προηγούμενη προσπάθεια και ξεκινήστε πάλι κάτω από νέες βάσεις. Καταρχήν, μάθετε τις αρχές της σωστής διατροφής, ξεκινήστε τη δίαιτα στον σωστό χρόνο και για κανέναν άλλο παρά μόνο για τον εαυτό σας. (Μόνο τότε θα καταφέρετε να κάνετε την δίαιτα, χωρίς τύψεις και ενοχές μήπως και απογοητεύσετε τρίτους). Μην ξεκινήσετε ποτέ δίαιτα σε χρονική περίοδο που μπορεί να αποβεί κουραστική και πιεστική, γιατί σίγουρα θα την σταματήσετε. Προπαντός μην καταπιέζετε τον οργανισμό σας και σε καμία περίπτωση μην γίνετε αντικοινωνικοί λόγω της δίαιτας. Ξεκινήστε δίαιτα τρώγοντας ποικιλία, μικρή ποσότητα και άλιπα τρόφιμα, πίνοντας 8 ποτήρια νερό, τα τρία με 4 - 6 σταγόνες με το εκχύλισμα από πράσινο τσάι

Στόχος είναι το χάσιμο βάρους αλλά μη βάζετε μακρινούς και μη ρεαλιστικούς στόχους. Φροντίστε να μην ζυγίζεστε παραπάνω από μια φορά την εβδομάδα. Το ανεβοκατέβασμα στην ζυγαριά περισσότερο αγχώνει παρά βοηθάει.

Συνδυάστε την δίαιτά σας με γυμναστική

Η σωματική άσκηση καίει θερμίδες, αυξάνει τον ρυθμό του μεταβολισμού και αντικαθιστά το λίπος με μυς, αυξάνοντας ακόμη περισσότερο τον μεταβολισμό. Εξάλλου, όταν βαριέστε είναι επόμενο να τρώτε, οπότε επιβάλλεται να βρείτε κάποια χόμπι ή δραστηριότητες που θα σας απασχολούν σε αυτές τις δύσκολες ώρες. Διασκεδάστε την δίαιτα και προσπαθήστε να την κάνετε μέρος της ζωής σας ώστε να καταφέρετε την διατήρηση των αποτελεσμάτων της.
Share it:

ΔΙΑΤΡΟΦΗ

ΣΥΜΒΟΥΛΕΣ-ΔΙΑΤΡΟΦΗΣ

Post A Comment: