Διατροφή για χάσιμο βάρους

χάσιμο βάρους
Πρωινό: (κοινό για όλες τις ημέρες)
1 ποτήρι νερό με 4 - 6 σταγόνες πράσινο τσάι μισή ώρα πριν από το πρωινό, 1 ποτήρι γάλα με 1,5% λιπαρά ή γιαούρτι με 2% λιπαρό, 2 φρυγανιές ολικής αλέσεως, καφές ή τσάι χωρίς ζάχαρη.

Δευτέρα
Μεσημέρι: 1 ποτήρι νερό με 4 -6 σταγόνες πράσινο τσάι μισή ώρα πριν το μεσημεριανό, μια μερίδα κοτόπουλο ψητό ή μπιφτέκια στη σχάρα, μια σαλάτα εποχής με μια κουταλιά λάδι, μια φέτα ψωμί ολικής αλέσεως.
Βραδινό: 1 ποτήρι νερό με 4 - 6 σταγόνες πράσινο τσάι μισή ώρα πριν το βραδινό, 1 αυγό βραστό, μια σαλάτα εποχής με μια κουταλιά λάδι, 1 φρούτο.

Τρίτη
Μεσημέρι: 1 ποτήρι νερό με 4 - 6 σταγόνες πράσινο τσάι μισή ώρα πριν το μεσημεριανό, μια μερίδα ψάρι ψητό, μια σαλάτα εποχής με μια κουταλιά λάδι, μια φέτα ψωμί ολικής αλέσεως.
Βραδινό: 1 ποτήρι νερό με 4 - 6 σταγόνες πράσινο τσάι μισή ώρα πριν το βραδινό, μια μερίδα τυρί κίτρινο (50γραμμ.), μια σαλάτα εποχής με μια κουταλιά λάδι, μια φρυγανιά σικάλεως.

Τετάρτη
Μεσημέρι: 1 ποτήρι νερό με 4 - 6 σταγόνες πράσινο τσάι μισή ώρα πριν το μεσημεριανό μια μερίδα μπιφτέκια, μια σαλάτα εποχής με μια κουταλιά λάδι, μια φέτα ψωμί ολικής αλέσεως.
Βραδινό: 1 ποτήρι νερό με 4 - 6 σταγόνες πράσινο τσάι μισή ώρα πριν το βραδινό, 1 κουτί τόνος στο νερό, μια σαλάτα εποχής με μια κουταλιά λάδι, μια φρυγανιά σικάλεως.

Πέμπτη
Μεσημέρι: 1 ποτήρι νερό με 4 -6 σταγόνες πράσινο τσάι μισή ώρα πριν το μεσημεριανό, μια μερίδα φιλέτο γαλοπούλας ψητό ή ψαρονέφρι ψητό, μια σαλάτα εποχής με μια κουταλιά λάδι, μια φέτα ψωμί ολικής αλέσεως.
Βραδινό: 1 ποτήρι νερό με 4 - 6 σταγόνες πράσινο τσάι μισή ώρα πριν το βραδινό, μια μερίδα πατατοσαλάτα (μια μεγάλη πατάτα βραστή σε κομμάτια, κρεμμύδι, μαϊντανός, κάππαρη, μια κουταλιά λάδι, αλάτι, πιπέρι), 1 κομμάτι τυρί 30 γραμμ.

Παρασκευή
Μεσημέρι: 1 ποτήρι νερό με 4 - 6 σταγόνες πράσινο τσάι μισή ώρα πριν το μεσημεριανό, μια μερίδα φασολάκια λαδερά, μια φέτα ψωμί ολικής αλέσεως, 1 κομμάτι τυρί κίτρινο (50γραμμ.), 5 ελιές.
Βραδινό: 1 ποτήρι νερό με 4 - 6 σταγόνες πράσινο τσάι μισή ώρα πριν το βραδινό, 1 αυγό βραστό, 1 κομμάτι τυρί κίτρινο (50γραμμ.). μια σαλάτα εποχής με μια κουταλιά λάδι.

Σάββατο
Μεσημέρι: 1 ποτήρι νερό με 4 - 6 σταγόνες πράσινο τσάι μισή ώρα πριν το μεσημεριανό, μια μερίδα ψάρι ψητό, μια σαλάτα εποχής με μια κουταλιά λάδι, μια φέτα ψωμί ολικής αλέσεως.
Βραδινό: 1 ποτήρι νερό με 4 - 6 σταγόνες πράσινο τσάι μισή ώρα πριν το βραδινό, μια σαλάτα χωριάτικη (μια μέτρια ντομάτα, αγγούρι, κρεμμύδι, φέτα 40 γραμμ., 5 ελιές, μια κουταλιά λάδι, ρίγανη, αλάτι).

Κυριακή
Μεσημέρι: 1 ποτήρι νερό με 4-6 σταγόνες πράσινο τσάι μισή ώρα πριν το μεσημεριανό, μια μπριζόλα ψητή, μια σαλάτα εποχής με μια κουταλιά λάδι, μια φέτα ψωμί ολικής αλέσεως.
Βραδινό: 1 ποτήρι νερό με 4 - 6 σταγόνες πράσινο τσάι μισή ώρα πριν το βραδινό, 1 γιαούρτι, 2 φρούτα εποχής, μια φρυγανιά σικάλεως.
Share it:

ΑΔΥΝΑΤΙΣΜΑ

ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΑ-ΔΙΑΤΡΟΦΗΣ

Post A Comment: