Responsive Ad Slot

Πώς να κάνεις την σαλάτα σου να έχει λιγότερες θερμίδες

Γεμίστε το πιάτο σας με φρέσκα λαχανικά (σιγουρευτείτε ότι μερικά από αυτά είναι σκούρου πράσινου χρώματος τα οποία είναι ψηλά

Δευτέρα, 12 Αυγούστου 2013

/ by Παναγιώτης Κουρσάρης

  • Γεμίστε το πιάτο σας με φρέσκα λαχανικά (σιγουρευτείτε ότι μερικά από αυτά είναι σκούρου πράσινου χρώματος τα οποία είναι ψηλά σε βιταμίνη A και σίδηρο). Αυτά έχουν τις πιο χαμηλές θερμίδες
  • Να θυμάστε ότι τα πιάτα που είναι προετοιμασμένα χωρίς λαχανικά ή τα γαρνιρίσματα σαλατών (μπέικον) είναι συνήθως ψηλά σε θερμίδες και λίπος. Έτσι να τα αποφεύγετε όσο μπορείτε περισσότερο
  •  Στις ήδη προετοιμασμένες σαλάτες (πατατοσαλάτα) δεν χρειάζεται να προσθέσετε λάδι ή σάλτσες. Γαρνιρίστε τη σαλάτα σας με γιαούρτι ή άπαχο τυρί όπως το cottage cheese
  • Προσθέστε στη σαλάτα πολύ λίγο λάδι (όχι περισσότερο από 1 κουταλιά) και αρκετό λεμόνι που είναι χαμηλό σε θερμίδες, ψηλό σε βιταμίνη C και πολύ γευστικό
  • Αν θέλετε να κάνετε τη σαλάτα συμπληρωμένο γεύμα προσθέστε λίγο βραστό ή σχάρας κοτόπουλο, στραγγισμένο από το λάδι του τόνο
© all rights reserved