Tips για τα αποξηραμένα φρούτα

αποξηραμένα φρούτα
  • Τα παστά φρούτα έχουν συχνά τόσο γλυκιά γεύση επειδή τα φυσικά σάκχαρα τους δεν αραιώνονται πλέον από το νερό, (American Dietetic Association).
  • Δηλαδή, 1/4 φλιτζάνι ή και λιγότερο αποξηραμένων φρούτων έχει τις ίδιες θερμίδες με ένα ολόκληρο φλιτζάνι ωμών φρούτων.
  • Προστατεύει το καρδιοαγγειακό σύστημα με το να εμποδίζει την οξείδωση της «κακής χοληστερόλης» (LDL), λόγω της περιεκτικότητάς τους σε αντιοξειδωτικές ουσίες (φλαβονοειδη και καροτονοειδή)
  • Συστηματική κατανάλωση παστών δαμασκηνών μπορεί να οδηγήσει σε σχηματισμό νέου οστού σε μετεμμηνοπαυσιακές γυναίκες
  • Βοηθούν στη θεραπεία και αποτροπή δυσκοιλιότητας, ιδιαίτερα τα παστά δαμάσκηνα
  • Τα αποξηραμένα φρούτα προκαλούν λιγότερο γαστροεντεριχό φόρτο, με λιγότερο πόνο ή πρήξιμο.
Share it:

ΤΡΟΦΕΣ

Post A Comment: