Tips για τις γαρίδες

γαρίδες
  • Η ποσότητα κορεσμένων λιπών που περιέχουν είναι πολύ χαμηλή. Τα κορεσμένα λίπη αυξάνουν στο αίμα την κακή χοληστερόλη LDL.
  • Η ποσότητα χοληστερόλης που περιέχουν οι γαρίδες, είναι ελαφρώς αυξημένη αλλά η περιεκτικότητα σε πολυακόρεστα λίπη (0,4γρ ανά 90γρ γαρίδων) τις καθιστά ασφαλείς για τον έλεγχο της χοληστερόλης στο αίμα. Τα 85 γραμμάρια γαρίδων, περιέχουν 166 χιλιοστόγραμμα χοληστερόλης.
  • Συστήνεται η κατανάλωσή της, περιστασιακά.
  • Είναι πλούσιες σε σελήνιο. Το σελήνιο ενδυναμώνει τη γονιμότητα των ανδρών, βελτιώνει την παραγωγή και την κίνηση των σπερματοζωάριων. Συμβάλλει στην παραγωγή των αντισωμάτων, μετά από εμβολιασμούς. Βοηθά στη σύνθεση αντιοξειδωτικών ενζύμων, που προστατεύουν τα κύτταρα και το DNA από της οξειδωτικές βλάβες του μεταβολισμού.
  • Οι γαρίδες περιέχουν τις ωφέλιμες δόσεις ευεργετικών για την υγεία ουσιών.
Υγιεινή συνταγή: μακαρόνια με γαρίδες
Share it:

ΤΡΟΦΕΣ

Post A Comment: