Tips για το παγωτό

παγωτό
  • Το χρώμα στα παγωτά είναι συνήθως αποτέλεσμα χρωστικό ουσιών. Προσοχή λοιπόν, στα έντονα χρώματα, γιατί οι χρωστικές ουσίες είναι χημικά
  • Το παγωτό είναι καλή πηγή λήψης του γάλακτος και παρέχει στον οργανισμό σημαντικότατα θρεπτικά συστατικά
  • Το παγωτό, περιέχει πρωτεΐνες (με υψηλή βιολογική αξία 95%). λίπη (0-13γρ/100γρ), υδατάνθρακες (20-25γρ/100γρ), άλατα, ασβέστιο (σε υψηλή βιοδιαθεσιμότητα), φώσφορο, και βιταμίνες A, Β1, Β2 και Β12
  • Υστερεί σε σίδηρο, βιταμίνη Δ και C
  • Θερμιδικά καλύπτει: το 5-10% των ημερήσιων αναγκών σε ενέργεια (75-240 θερμ/100γρ), το 5-10% των αναγκών σε πρωτεΐνες, το 8-10% των αναγκών σε υδατάνθρακες, το 10-15% των αναγκών σε λίπη, το 15-20% των αναγκών σε βιταμίνη Α, το 20% των αναγκών σε βιταμίνη Β12 και το 40% των αναγκών σε ασβέστιο και φώσφορο. 
  • Το παγωτό είναι καλή πηγή λήψης του γάλακτος και παρέχει στον οργανισμό σημαντικότατα θρεπτικά συστατικά όπως ασβέστιο, ριβοφλαβίνη, φώσφορο, πρωτεΐνη, μαγνήσιο, βιταμίνες Β12, A Β6, D και νιασίνη
  • Οι περισσότερες πρωτεΐνες στο παγωτό προέρχονται από το γάλα και είναι υψηλής βιολογικής αξίας
  • Το ξίδι τονίζει τη γεύση της φράουλας και νοστιμίζει το παγωτό
  • Σου αρέσει να φτιάχνεις στατικό παγωτό αλλά τα κρυοταλλάκια που δημιουργούνται, σου χαλούν όλη τη χαρά της δημιουργίας σου; Την επόμενη φορά που θα φτιάξεις παγωτό, πριν βάλεις το καπάκι του σκεύους, βάλε πάνω από το παγωτό, ένα κομμάτι διαφανούς μεμβράνης
  • Τα παγωτά που έχουν λιώσει και ξαναπαγώσει δεν πρέπει ποτέ να καταναλώνονται, γιατί είναι πιθανόν αλλοιωμένα
  • Το παγωτό είναι επιδόρπιο, όχι γεύμα Ιδιαίτερα για τα μικρά παιδιά, δεν μπορεί να υποκαταστήσει ένα γεύμα, που αποτελείται από φυσικές τροφές όπως φρέσκο γάλα, φρούτα ή λαχανικά
  • Τα παγωτά διατηρούνται στην κατάψυξη. Η κατάψυξη είναι ένας πολύ καλός τρόπος συντήρησης τροφίμων, ο οποίος, όμως, προϋποθέτει την τήρηση αυστηρών κανόνων υγιεινής και λειτουργίας των μηχανημάτων διατήρησής τους
  • Προσοχή σας θερμίδες, γιατί ένα κανονικό παγωτό δίνει περίπου 300 θερμίδες, στον οργανισμό μας
Share it:

ΔΙΑΤΡΟΦΗ

Post A Comment: