Το πλάνο της ομάδας αίματος ΑΒ για σωστή διατροφή

Η ομάδα αίματος ΑΒ έχει ηλικία μικρότερη των χιλίων ετών, είναι σπάνια (2-4% του παγκόσμιου πληθυσμού).
ομάδα αίματος ΑΒ
Η ομάδα αίματος ΑΒ έχει ηλικία μικρότερη των χιλίων ετών, είναι σπάνια (2-4% του παγκόσμιου πληθυσμού), και βιολογικά πολύπλοκη. Δεν ταιριάζει άνετα με καμία από τις άλλες κατηγορίες. Τα πολλαπλά αντιγόνα κάνουν τα άτομα της ομάδας ΑΒ να μοιάζουν μερικές φορές με εκείνα της ομάδας Α, μερικές φορές με της ομάδας Β, και άλλες φορές σαν ένα συνδυασμό και των δύο.

Για αυτό το λόγο όσοι ανήκουν σε αυτή την ομάδα πρέπει να μελετήσουν προσεκτικά τόσο τις τροφές της ομάδας Α όσο και της ομάδας Β. Ουσιαστικά οι περισσότερες από τις τροφές που δεν κάνουν καλό στις ομάδες Α και Β συνήθως δεν κάνουν καλό ούτε και στην ομάδα ΑΒ.

Οι καλύτερες τροφές για πρόσληψη βιταμίνης C για τα άτομα τη ομάδας ΑΒ: βατόμουρα, κεράσια γκρέιπφρουτ, λεμόνι, ανανάς, μπρόκολα

Τροφές που ωφελούν την ομάδα αίματος ΑΒ

Από όσπρια: φακές, κόκκινα φασόλια.
Από χορταρικά: Παντζάρια, μπρόκολο, κουνουπίδι, σέλινο, αγγούρι, ραδίκια, μελιτζάνες, γλυκοπατάτες, μαϊντανός.
Από φρούτα: κεράσια, σύκα, σταφύλια, ακτινίδια, ανανάς, δαμάσκηνα.
Από χυμούς: Λάχανο, καρότο, σέλινο, κεράσι, σταφύλι.
Από ξηρούς καρπούς: Φιστίκια (και φυστικοβούτυρο), καρύδια.
Από δημητριακά: κεχρί, βρόμη, ρύζι 
Από έλαια: ελαιόλαδο
Από κρεατικά: αρνί, λαγός, γαλοπούλα.
Από ψάρικα: τόνος, μπακαλιάρος, πέστροφα, σολομός, μπαρμπούνι, σαρδέλες.
Από γαλακτοκομικά: τυρί κρέμα, φέτα, τυρί και γάλα κατσίκας, κεφίρ, γιαούρτι.

Ουδέτερες τροφές

Από όσπρια: πράσινα και άσπρα φασόλια, μπιζέλια, φακές.
Από χορταρικά: σπαράγγια, κρεμμύδια, σπανάκι, ντομάτα, μαρούλι, ρόκα, λάχανο, καρότο, αντίδια, πράσα, μπάμιες, πατάτες, κολοκύθα, γλιστρίδα, κολοκυθάκια.
Από φρούτα: μήλα, βερίκοκα, πεπόνι, νεκταρίνια, ροδάκινα, αχλάδια, φράουλες, μανταρίνια.
Από χυμούς: μήλο, βερίκοκο, αγγούρι, γκρέιπφρουτ, ανανάς, δαμάσκηνο, νερό με λεμόνι.
Από ξηρούς καρπούς: αμύγδαλα, φιστίκια βραζιλίας, κάσιους.
Από δημητριακά: κριθάρι, σιτάρι
Από έλαια: λινέλαιο, φιστικέλαιο, μουρουνέλαιο.
Από γαλακτοκομικά: τυρί τσένταρ, γάλα 2%, τυρόγαλα.
Από κρεατικά: συκώτι φασιανός.
Από ψαρικά: χαβιάρι, μύδια, γόπες, γλώσσα, καλαμάρι, ξιφίας.

Τροφές προς αποφυγή

Από όσπρια: φάβα, ρεβίθια, φασόλια, μαυρομάτικα. 
Από χορταρικά: αγκινάρες, γίγαντες, πιπεριές, ραπανάκια.
Από δημητριακά: φαγόπυρο, καλαμπόκι.
Από φρούτα: μπανάνες, καρύδα, πορτοκάλι, λωτός, ρόδια.
Από χυμούς: πορτοκάλι
Από ξηρούς καρπούς: Φουντούκια, κολοκυθόσποροι, σουσάμι (και ταχίνι).
Από λίπη: αραβοσιτέλαιο, βαμβακέλαιο, σησαμέλαιο, ηλιέλαιο.
Από γαλακτοκομικά: ροκφόρ, φρέσκο βούτυρο, ξινόγαλο, παρμεζάνα, παγωτό, ολόπαχο γάλα.
Από κρεατικά:  μπέικον, βοδινό, κοτόπουλο, πάπια, ζαμπόν, χοιρινό, ελάφι, πέρδικες, μοσχάρι.
Από ψαρικά: αστακός, χταπόδι, γαρίδες, καπνιστός σολομός.

Παχαίνει την ομάδα αίματος ΑΒ: κόκκινο κρέας, μαύρα φασόλια, καλαμπόκι, σιτάρι.
Αδυνατίζει την ομάδα αίματος ΑΒ: ψάρια, γαλακτοκομικά, πράσινα λαχανικά, ανανάς.
Share it:

ΔΙΑΤΡΟΦΗ

ΣΥΜΒΟΥΛΕΣ-ΔΙΑΤΡΟΦΗΣ

Post A Comment: