Απώλεια λίπους και διαφύλαξη μυικής μάζας

Πρόσφατη έρευνα δείχνει ότι η αυξημένη λήψη πρωτεΐνης σε συχνά γεύματα (6 την ημέρα) μπορεί να μειώσει το κοιλιακό λίπος
διαφύλαξη μυικής μάζας
Πρόσφατη έρευνα δείχνει ότι η αυξημένη λήψη πρωτεΐνης σε συχνά γεύματα (6 την ημέρα) μπορεί να μειώσει το κοιλιακό λίπος σε υποθερμιδική και ισοθερμιδική  διατροφή.

Το κύριο εύρημα αυτής της έρευνας ήταν ότι η αυξημένη πρόσληψη πρωτεΐνης σε πολλά γεύματα τη μέρα (6 γεύματα) είχε σαν αποτέλεσμα τη διαφύλαξη μυϊκής μάζας και την μέγιστη απώλεια λίπους σε σύγκριση με αυξημένη πρόσληψη πρωτεΐνης αλλά σε λίγα γεύματα ημερησίως (3 γεύματα).

Το γενικό συμπέρασμα είναι ότι η λήψη αυξημένης πρωτεΐνης πιο συχνά (6 φορές την μέρα) μειώνει περισσότερο το σωματικό/κοιλιακό λίπος και αυξάνει το μυικό ιστό και τη θερμογενεση απ'οτι τα 3 γεύματα/μέρα, σε υπέρβαρους.

Θα είχε ενδιαφέρον βέβαια να βλέπαμε και την ίδια έρευνα σε ασκούμενους με βάρη!
Share it:

ΑΥΞΗΣΗ-ΜΥΙΚΗΣ-ΜΑΖΑΣ

ΔΙΑΤΡΟΦΗ

Post A Comment: