Γυμναστική Πιλάτες (Pilates) - Ποια τα οφέλη της

Πολλοί ακούνε από άτομα που γυμνάζονται την λέξη πιλάτες και απορούν στο τι είναι αυτό. Το πιλάτες είναι μια μέθοδος εκγύμνασης
Πιλάτες
Πολλοί ακούνε από άτομα που γυμνάζονται την λέξη πιλάτες και απορούν στο τι είναι αυτό. Το πιλάτες είναι μια μέθοδος εκγύμνασης η οποία δεν είναι και τόσο πρόσφατη. Σχεδιάστηκε και αναπτύχθηκε από τον Joseph Pilates το 1920, όπως διακρίνετε το όνομα πιλάτες το πήρε από το επώνυμο του.

Ο στόχος του πιλάτες είναι η ενδυνάμωση του κορμού του σώματος προκειμένου να έχουμε μία καλή στάση και να απαλλαχτούμε από τους πόνους στην σπονδυλική στήλη, στην μέση, στην πλάτη και στον αυχένα. Ο βαθύτερος κορμός του σώματος αποτελείται από 4 ομάδες μυών οι οποίες δυναμώνουν και προστατεύουν την σπονδυλική μας στήλη. Αυτές οι 4 μυϊκές ομάδες είναι:
  1. Ο μυς του διαφράγματος που μας βοηθά στην αναπνοή
  2. Ο εγκάρσιος κοιλιακός που είναι ο πιο βαθύς από τα 3 στρώματα κοιλιακών που υπάρχουν
  3. Οι μυς του πυελικού εδάφους
  4.  Ο πολυσχιδής μυς
Αυτοί οι 4 μύες σχηματίζουν ένα κουτί, το πιλάτες έχει την δυνατότητα να γυμνάζει και να ενδυναμώνει και τους 4 αυτούς μύες, έχει καταπληκτικά αποτελέσματα πάνω σε αυτό. Για αυτό το λόγο το πιλάτες θα σας βοηθήσει να περπατάτε καλύτερα και να έχετε μια καλύτερη στάση του σώματος χωρίς πόνους στον πυρήνα, στην μέση, στην πλάτη και στην σπονδυλική στήλη
Share it:

ΠΡΟΠΟΝΗΣΗ

Post A Comment: