Συμπληρώματα λιπαρών οξέων

Σε συμπληρώματα διατροφής λιπαρών οξέων μπορούμε να βρούμε τα εξής: Συμπλήρωμα από βασικά λιπαρά οξέα
συμπληρώματα λιπαρών
Σε συμπληρώματα διατροφής λιπαρών οξέων μπορούμε να βρούμε τα εξής:
  • Συμπλήρωμα από βασικά λιπαρά οξέα που είναι δύο τα οποία δεν μπορεί να παράξει ο οργανισμός, αυτά τα 2 λιπαρά οξέα είναι το άλφα λινολενικό οξύ και λινολεικό οξύ.
  • Ω3 στα ωμέγα 3 λιπαρά οξέα θα πρέπει να προσέχουμε δύο πολύ βασικά πράματα: α) να έχει βιταμίνη Ε που έχει αντιοξειδωτική δράση και αυτό διότι τα ω3 έχουν την τάση να οξυγονώνονται πάρα πολύ εύκολα β) να είναι απαλλαγμένα από βαρέα μέταλλα όπως για παράδειγμα είναι ο υδράργυρος.
  • CLA το CLA είναι ένα λιπαρό οξύ το οποίο βρίσκετε στα κρεατικά και σε διάφορα γαλακτοκομικά, έχει αντικαρκινικές ιδιότητες, βοηθάει στην απώλεια του λίπους και στην αύξηση της μυϊκής μάζας. Οι έρευνες που έχουν γίνει σχετικά με το CLA δείχνουν ότι θα πρέπει να χρησιμοποιείτε για πάνω από δώδεκα βδομάδες συνεχούς χρήσης και να χρησιμοποιείται μαζί με μία υποθερμιδική διατροφή.
  • MCT OIL (coconut) είναι τα λεγόμενα λιπαρά μεσαίας αλυσίδας τα οποία έχουν την τάση να χωνεύονται γρήγορα και να  μπαίνουν στο αίμα πολύ γρήγορα με αποτέλεσμα να χρησιμοποιούνται και ως ενέργεια.
Share it:

ΣΥΜΠΛΗΡΩΜΑΤΑ

Post A Comment: