Πιείτε μπύρα από τζίντζερ και καταπολεμήστε πολλές σοβαρές ασθένειες

μπύρα από τζίντζερ
Κατά την αγορά σας για μπύρα τζίντζερ (ginger beer), ελέγξτε τη λίστα των συστατικών. Για να αποκομίσετε τα οφέλη του τζίντζερ για την υγεία, η μπύρα σας πρέπει να γίνεται με ρίζα τζίντζερ (ginger root) ή επίγεια πιπερόριζα (ground ginger), όχι με λάδι από τζίντζερ ή εκχύλισμα τζίντζερ. Οι έμποροι λιανικής πώλησης προσφέρουν αλκοολούχες και μη αλκοολούχα εκδόσεις. Πολλά βιβλία μαγειρικής προσφέρουν συνταγές και για τις δύο ποικιλίες, αν θέλετε να δοκιμάσετε να δημιουργήσετε μια σπιτική μπύρα.

Τα Οφέλη της Μπύρας Τζίντζερ

Ανακουφίστε το στομάχι σας

Η μπύρα από τζίντζερ μπορεί να βοηθήσει στο να ανακουφίσετε το στομάχι σας όταν αισθάνεστε ναυτία ή δυσπεψία. Σύμφωνα με την συγγραφέα Phyllis Α. Balch στο βιβλίο «Συνταγή για τη Βοτανική Θεραπεία», κλινικές μελέτες έχουν δείξει ότι το τζίντζερ ανακουφίζει τη ναυτία καλύτερα από ό, τι τα φάρμακα όπως η Δραμαμίνη.


Καταπολεμήστε την πρωινή ναυτία

Αν είστε έγκυος, η μη αλκοολούχα μπύρα τζίντζερ μπορεί να βοηθήσει στην εξάλειψη της πρωινής αδιαθεσίας. Σύμφωνα με την Penelope Ody στο βιβλίο «Βότανα για μια Υγιή Εγκυμοσύνη», η πρωινή αδιαθεσία επηρεάζει τις γυναίκες μεταξύ την τέταρτη και τη δέκατη τέταρτη εβδομάδα της κύησης, αν και η ναυτία μπορεί να χτυπήσει ανά πάσα στιγμή της ημέρας. Νοσοκομειακές δοκιμές που εξέτασαν την αποτελεσματικότητα του τζίντζερ έχουν γίνει με τη χρήση έως 1γρ τζίντζερ. Οι πλείστες σπιτικές θεραπείες βρίσκονται κάτω από αυτό το επίπεδο δόσης, αλλά φαίνεται να εξακολουθούν να λειτουργούν. Η Ody προτείνει τη χρήση κρυσταλλωμένου τζίντζερ ή μπύρας τζίντζερ.


Καταπολεμήστε τη ρευματοειδή αρθρίτιδα

Εάν πάσχετε από ρευματοειδή αρθρίτιδα, η μπύρα τζίντζερ μπορεί να είναι σε θέση να βοηθήσει στην ανακούφιση των επώδυνων σας συμπτωμάτων - εφ 'όσον αυτή γίνετε με την πραγματική σκόνη ρίζας τζίντζερ. Στο βιβλίο «Ginger: The Genus Zingiber», οι R. Remadevi, Ε. Surendran και P.N. Ravindran σημείωσαν ότι αρκετές Αυστραλιανές θεραπείες αρθρίτιδας περιέχουν 500mg αποξηραμένα τζίντζερ, ενώ δύο μελέτες στα τέλη της δεκαετίας του 1980 και στις αρχές της δεκαετίας του 1990 αποκάλυψαν ότι ένα συμπλήρωμα 3 έως 7γρ. σκόνης τζίντζερ που λαμβάνεται για 56 ημέρες μείωσε τον πόνο και το πρήξιμο σε ασθενείς με ρευματοειδή ή οστεοαρθρίτιδα. Σύμφωνα με τους συγγραφείς, οι επιστήμονες πιστεύουν ότι οι αντι-φλεγμονώδεις ιδιότητες του τζίντζερ μπορεί να αναστέλλουν την απελευθέρωση της προσταγλανδίνης.


Αντιοξειδωτική ενίσχυση

τζίντζερ
Σύμφωνα με την Ann M. Bode και τον Zigang Dong στο «Herbal and Traditional Medicine: Molecular Aspects of Health», η ρίζα τζίντζερ περιέχει μια πολύ υψηλή συγκέντρωση αντιοξειδωτικών. Μόνο τα ρόδια και τα μούρα ξεπερνούν το τζίντζερ από την άποψη της αντιοξειδωτικής δύναμης. Επίσης, επιστήμονες εργάζονται πάνω σε ένα τρόπο για να παράγουν ένα εκχύλισμα τζίντζερ, που περιέχει επίσης μια υψηλή συγκέντρωση αντιοξειδωτικών. Ωστόσο, είναι καλύτερο να επιλέξετε μια μπύρα η οποία γίνεται με πραγματική ρίζα τζίντζερ ή αποξηραμένο τζίντζερ για να εξασφαλίσετε ότι παίρνετε το μέγιστο ποσό των αντιοξειδωτικών.
Share it:

ΔΙΑΤΡΟΦΗ

ΥΓΕΙΑ

Post A Comment: