Καρδιά: πώς να την κρατήσετε υγιή και δυνατή

Καρδιά δυνατή
Ενώ οι καρδιακές παθήσεις σκοτώνουν περισσότερους άνδρες και γυναίκες από οποιαδήποτε άλλη ασθένεια στις ανεπτυγμένες χώρες, αποδεικνύεται ότι υπάρχουν πολλά που μπορείτε να κάνετε για να κρατήσετε την καρδιά σας υγιή.

Έχουμε μάθει ένα τεράστιο ποσό τα τελευταία χρόνια σχετικά με τους παράγοντες κινδύνου που μας προδιαθέτουν σε καρδιακή νόσο. Ένα από τα σημαντικότερα πράγματα που έχουμε μάθει είναι ότι ο καθένας από εμάς έχει σημαντικό έλεγχο στο μεγαλύτερο μέρος από αυτούς τους παράγοντες κινδύνου. Ακόμα και άνθρωποι που έχουν ισχυρή γενετική προδιάθεση για καρδιοπάθεια μπορεί συχνά να καθυστερούν σημαντικά την έναρξη των καρδιακών προβλημάτων με την υιοθέτηση υγιεινού τρόπου ζωής.

Υπάρχουν πολλές συμβουλές στο τρόπο ζωής που μπορεί να επηρεάσουν ουσιωδώς τις πιθανότητές σας να αναπτύξετε καρδιακή νόσο. Παρακάτω είναι μια λίστα με κάποιους τρόπους που θα σας βοηθήσουν να αλλάξετε το τρόπο ζωής σας. Τηρώντας αυτές τις συμβουλές θα βοηθήσει στην πρόληψη των καρδιακών παθήσεων και στο να σας κρατήσει μια καρδιά υγιή.

1) Διατροφή και μείωση βάρους

Μια φτωχή διατροφή οδηγεί συχνά στην παχυσαρκία και η παχυσαρκία μπορεί να είναι πολύ επιζήμια για την καρδιά και το αγγειακό σύστημα (ιδιαίτερα όταν συνοδεύεται από την καθιστική ζωή). Ακολουθήστε ένα σωστό εβδομαδιαίο πρόγραμμα διατροφής, μπορείτε να δείτε και μερικά δείγματα υγιεινής διατροφής στο totalfitness όπως:


2) Γυμναστική και άσκηση

Ο καθιστικός τρόπος ζωής κάνει πολύ κακό για το σύνολο του καρδιαγγειακού συστήματος, και μπορεί επίσης να συμβάλει στα μεταβολικά προβλήματα, όπως η υψηλή χοληστερόλη και τα υψηλά επίπεδα σακχάρου στο αίμα. Η άσκησης είναι ένα από τα καλύτερα πράγματα που μπορείτε να κάνετε για να ωφελήσετε καρδιά σας.
Μερικά προγράμματα και ασκήσεις γυμναστικής:
3) Μην καπνίζετε 

Το κάπνισμα απλά είναι ένα από τα πράγματα που μπορεί να κάνει κάποιος για να καταστρέψει την υγεία του. Εάν κάποιος καπνίζει είναι πιθανό να αναπτύξει καρδιακή νόσο δεκαετίες νωρίτερα από ό, τι άλλο θα μπορούσε. Ακόμα κι αν δεν αναπτύξει πρόωρη καρδιοπάθεια, κατά πάσα πιθανότητα θα υποφέρει από μία από τις άλλες μάστιγες του καπνίσματος, όπως καρκίνος, πνευμονοπάθεια, πρόωρη γήρανση κτλ. 
Μερικές σημαντικές πληροφορίες για τους καπνιστές εδώ:
4) Χοληστερόλη

Τα λιπίδια του αίματος, η χοληστερόλη και τα τριγλυκερίδια είναι σημαντικοί καθοριστικοί παράγοντες καρδιακού κινδύνου. Δείτε πιο κάτω τα λινκ και μάθετε για την κακή χοληστερόλη, την καλή χοληστερόλη, και τα πράγματα που μπορείτε να κάνετε όσο αφορά την διατροφή.
Δείτε:
5) Αρτηριακή πίεση 

Η υπέρταση (υψηλή αρτηριακή πίεση) είναι εξαιρετικά κοινά, και είναι συχνά κακή μεταχείριση. Δυστυχώς, η υπέρταση μπορεί να οδηγήσει σε καρδιακές προσβολές και εγκεφαλικά επεισόδια.
Μερικές βασικές πληροφορίες που πρέπει να ξέρετε για την αρτηριακή πίεση:
6) Άγχος & στρες 

Μήπως το άγχος είναι αυτό που προκαλεί πραγματικά τις καρδιακές παθήσεις;
Τα άρθρα που ακολουθούν θα σας βοηθήσουν όσο αφορά το άγχος:
7) Έλεγχος σακχάρου στο αίμα

Η αντίσταση στην ινσουλίνη - η οποία μπορεί να εκδηλωθεί είτε ως διαβήτη του μεταβολικού συνδρόμου - οδηγεί σε υψηλά επίπεδα σακχάρου στο αίμα και μια σειρά από άλλα μεταβολικά προβλήματα που αυξάνουν σημαντικά τον κίνδυνο των καρδιακών παθήσεων. 
Εδώ είναι μερικές σημαντικές πληροφορίες σχετικά με τον διαβήτη, το μεταβολικό σύνδρομο και καρδιακή νόσο.
Share it:

ΥΓΕΙΑ

Post A Comment: