Καρότα και βιταμίνες - Δείτε τα 10 οφέλη για την υγεία μας

Έχετε σκεφτεί ποτέ γιατί ο Bugs Bunny, εκείνος ο αστείος χαρακτήρας κινουμένων σχεδίων, κυκλοφορούσε πάντα με ένα καρότο; Κάποιοι μπορεί να διερωτώνται, αλλά έχουμε κάποιους πραγματικά πειστικούς λόγους για τους οποίους θα πρέπει να έχετε πάντα το ψυγείο σας γεμάτο από φρέσκα καρότα. Η ιδέα είναι να μασουλάτε αυτές τις χρωματιστές ρίζες κάθε φορά που επισκέπτεστε το ψυγείο σας. Πιο κάτω ακολουθούν 10 λόγοι για τους οποίους θα πρέπει να εντάξετε τα καρότα στη διατροφή σας:
Καρότα υγεία


1. Υγεία των ματιών

Τα καρότα περιέχουν μια ουσία που ονομάζεται βήτα-καροτίνη, η οποία μετατρέπεται σε βιταμίνη Α, στο συκώτι. Η βιταμίνη Α αποτελεί ένα βασικό θρεπτικό συστατικό για τη διατήρηση της καλής όρασης, ιδιαίτερα στο σκοτάδι. Δεν αποτελεί μεγάλη βοήθεια για ένα άτομο με σοβαρά προβλήματα όρασης, αλλά τα μέταλλα και οι βιταμίνες του καρότου είναι πολύ χρήσιμα για τη βελτίωση της συνολικής υγείας των ματιών.


2. Αντι-γήρανση 

Αυτή τη φορά τα εύσημα πηγαίνουν σε μια ουσία που ονομάζεται άλφα-καροτίνη. Είναι ένα ισχυρό αντιοξειδωτικό που βοηθά στη διατήρηση της ακεραιότητας των κυττάρων και τα διατηρεί νεότερα. Διαδραματίζει επίσης έναν σημαντικό ρόλο στη βελτίωση του μεταβολισμού.


3. Υγεία της καρδιάς 

Διάφορα αντιοξειδωτικά που περιέχονται σε αυτό το λαχανικό ρίζας προστατεύουν την καρδιά από φθορές. Τα καροτενοειδή που είναι παρόν στα καρότα μειώνουν τον κίνδυνο καρδιακής νόσου και οι διαλυτές ίνες δεσμεύουν την κακή χοληστερόλη (LDL) μειώνοντας έτσι τα επίπεδα της LDL στο αίμα. Επιπλέον, τα φυτοθρεπτικά συστατικά falcarinol και falcarindiol που βρίσκονται στα καρότα συμβάλλουν στην υγεία της καρδιάς. Αυτές οι ενώσεις έχουν αντι-φλεγμονώδεις ιδιότητες και επίσης αποτρέπουν την απόρριψη των ερυθρών αιμοσφαιρίων.


4. Ανοσία

Τα καρότα περιέχουν πολλά θρεπτικά συστατικά, μαζί με τη βιταμίνη C η οποία είναι ζωτικής σημασίας για τη βελτίωση της ανοσίας. Η β-καροτίνη που είναι παρούσα στα καρότα ενισχύει τη σύνθεση της βιταμίνης Α.  Η βιταμίνη Α με τη σειρά της αυξάνει την παραγωγή ενός συγκεκριμένου τύπου κυττάρων, που ονομάζονται Τ-κύτταρα και βελτιώνουν την ανοσία.


5. Ούλα και δόντια

Το καρότο λειτουργεί ως φυσική οδοντόβουρτσα. Οι ίνες του ξύνουν την πλάκα στο στόμα και διεγείρουν την παραγωγή σάλιου, η οποία εξισορροπεί τα βακτήρια που σχηματίζουν οξέα. Οι ανόργανες ουσίες που υπάρχουν στα καρότα σκοτώνουν τα επιβλαβή μικρόβια και αποτρέπουν την αποσύνθεση των δοντιών. Η τακτική χρήση των καρότων θεραπεύει την αιμορραγία και τα πρησμένα ούλα.


6. Έμμηνος ρύση και εμμηνόπαυση

Τα φυτοοιστρογόνα που βρίσκονται στο χυμό καρότου είναι ευεργετικά στη μείωση του πόνου κατά τη διάρκεια της εμμήνου ρύσεως. Ανακουφίζουν από τον πόνο της περιόδου και βοηθούν επίσης στην ομαλοποίηση της ροής του αίματος. Σε μετεμμηνοπαυσιακές γυναίκες, βοηθούν στη μείωση των εξάψεων και σταθεροποιούν διάφορα άλλα συμπτώματα που σχετίζονται με την εμμηνόπαυση.


7. Εμβρυικές λοιμώξεις και αποβολές σε εγκύους

Το καρότο είναι επίσης ένα εξαιρετικό λακτογόνο τρόφιμο και η τακτική του χρήση βρέθηκε να βελτιώνει την ποιότητα και την ποσότητα του γάλακτος της μητέρας. Επιπλέον, εμποδίζει επίσης τις μολύνσεις του εμβρύου και μειώνει τις αποβολές σε εγκύους.


8. Πέψη

Όντας πλούσια σε φυτικές ίνες, τα καρότα ενεργούν ως εξαιρετικά μέσα για την τακτοποίηση των κινήσεων του εντέρου, εμποδίζοντας έτσι την δυσκοιλιότητα. Οι φυτικές ίνες των καρότων είναι επίσης ευεργετικές στη διατήρηση των επιπέδων σακχάρου στο αίμα και βοηθούν στην απώλεια βάρους.


9. Παράγοντες καθαρισμού

Όπως αναφέραμε, τα καρότα περιέχουν έναν πρόδρομο της βιταμίνης A. Η βιταμίνη Α βοηθά το συκώτι προς την αποτοξίνωση του σώματος. Επίσης, μειώνει την συσσώρευση λίπους και χολής στο συκώτι.


10. Σύσταση του δέρματος

Τρώγοντας καρότα μπορεί να είναι ένα βιώσιμο υποκατάστατο για την εφαρμογή ακριβών λοσιόν και κρεμών που κάνουν το δέρμα σας απαλό και υγιές. Τα καρότα βελτιώνουν την σύσταση του δέρματος σας από το εσωτερικό. Η βιταμίνη Α και τα αντιοξειδωτικά επισκευάζουν και προστατεύουν το δέρμα σας από τις βλαβερές ακτίνες του ήλιου. Η τακτική κατανάλωση αυτού του θαυματουργού τροφίμου έχει δείξει να προλαμβάνει την πρόωρη γήρανση και τη χρώση του δέρματος.

καρότα βιταμίνες

Τι περιμένετε λοιπόν; Πάρτε αυτές τις τραγανές ρίζες στο σχολείο ή στο γραφείο ως ένα υγιεινό ενδιάμεσο σνακ και απολαύστε τα οφέλη τους, ενώ επισκευάζετε και αναζωογονείτε σιωπηλά το σύστημά σας.

Από: healthcaremagic.com/insights/why-carrots-are-good-for-health/80
Share it:

ΤΡΟΦΕΣ

ΥΓΕΙΑ

Post A Comment: