Πώς θα απομακρύνετε τον κίνδυνο του διαβήτη: Η πρόληψη του ζαχαρώδη διαβήτη

πρόληψη του ζαχαρώδη διαβήτη
Το ξέρετε ότι 90% των περιπτώσεων του ζαχαρώδη διαβήτη τύπου 2 μπορούν να προληφθούν; Ο διαβήτης είναι από τις χειρότερες μάστιγες της υγείας των ανθρώπων παγκοσμίως. Ο αριθμός των περιστατικών παρουσιάζει συνεχή, μεγάλη αύξηση σε ενήλικες, αλλά δυστυχώς και σε παιδιά και έφηβους. Οι συνέπειες του διαβήτη σε όλα τα συστήματα του οργανισμού μπορεί να είναι καταστροφικές, ιδιαίτερα εάν δεν γίνεται σωστή ρύθμισή του.

Η πρόληψη του διαβήτη έχει τεράστια σημασία για τη δημόσια υγεία και μπορεί να επιτευχθεί με απλά ανέξοδα μέτρα. Επιπλέον τα ίδια μέτρα μειώνουν ουσιαστικά τον κίνδυνο προσβολής από καρδιοπάθειες και μερικούς τύπους καρκίνου.

Μέτρα πρόληψης:
  1. Διατηρείτε ένα κανονικό βάρος σώματος.
  2. Κινηθείτε, δραστηριοποιηθείτε σωματικά, ασκηθείτε, περιορίστε το χρόνο που κάθεστε ή που βλέπετε τηλεόραση ή κάποια άλλη οθόνη.
  3. Επιλέγετε τα τρόφιμα από δημητριακά ολικής αλέσεως και περιορίστε πολύ τους επεξεργασμένους υδατάνθρακες (άσπρο αλεύρι, ζάχαρα, γλυκίσματα).
  4. Μην πίνετε ζαχαρούχα αναψυκτικά και να προτιμάτε νερό, τσάι ή καφέ.
  5. Διαλέγετε τα καλά μονοακόρεστα ή πολυακόρεστα λίπη (λάδια φυτικής προέλευσης, ελαιόλαδο, ξηροί καρποί, λιπαρά ψάρια). Περιορίστε τα κακά κορεσμένα ζωικής προέλευσης και τα τρανς λίπη (βιομηχανικά υδρογονοποιημένα λιπαρά, που υπάρχουν σε ορισμένες μαργαρίνες και σε πολλά έτοιμα προπαρασκευασμένα φαγητά, σνακ ή γλυκά).
  6. Τρώτε λιγότερο κόκκινο κρέας, αποφεύγετε τα επεξεργασμένα κρέατα και να προτιμάτε ξηρούς καρπούς, πουλερικά και ψάρια.
  7. Προσπαθήστε αμέσως να σταματήσετε το κάπνισμα, εάν είστε καπνιστής.
  8. Για άτομα που πίνουν αλκοόλ, οι μικρές ποσότητες (1 αλκοολούχο ποτό την ημέρα για τις γυναίκες και 2 για τους άνδρες) μπορεί να βοηθούν στην πρόληψη του διαβήτη. Εάν δεν πίνετε αλκοόλ, δεν χρειάζεται να αρχίσετε να το κάνετε, για σκοπούς πρόληψης.
Share it:

ΥΓΕΙΑ

Post A Comment: