Πως να ενισχύσετε την μνήμη σας με 7 φυσικούς τρόπους

ενίσχυση μνήμης
Η μνήμη μας χρειάζεται συνεχή φροντίδα. Εάν δεν τη φροντίζουμε, δεν πρέπει να έχουμε παράπονο, εάν αυτή αρχίζει να μας εγκαταλείπει!

Μπορείτε να κάνετε πολλά, για να προστατεύετε τη μνήμη σας. Ακόμη και άτομα, που αρχίζουν να χάνουν μέρος της μνήμης τους, λόγω κάποιας ασθένειας, όπως η νόσος Αλτσχάιμερ, κερδίζουν πολλά εφαρμόζοντας μερικά απλά μέτρα.

Για ενίσχυση και διατήρηση της μνήμης σας, να θυμάστε:

  1. Η στέρηση ύπνου βλάπτει τη μνήμη, μειώνει την ποιότητα ζωής, ελαττώνει την παραγωγικότητα, προκαλεί ατυχήματα, αυξάνει τη νευρικότητα και προκαλεί διακυμάνσεις της ψυχικής διάθεσης, με τριβές στις διαπροσωπικές σχέσεις.
  2. Στα τρόφιμα που προστατεύουν τη μνήμη πιο πολύ περιλαμβάνονται: Μπρόκολο, μπιζέλι, μπανάνες, πορτοκάλια, όσπρια, ξηροί καρποί, ζυμαρικά, ψωμί, ελαιόλαδο, μαύρο ή πράσινο τσάι και πράσινα φυλλώδη λαχανικά. Τα φρέσκα ή σε κονσέρβες ψάρια (σαρδέλες, κολιός, σολομός, ρέγκα, αντζούγια, τόνος) ωφελούν τη μνήμη, διότι είναι πλούσια σε θρεπτικές ουσίες, ιδιαίτερα σε ωμέγα-3 λιπαρά οξέα.
  3. Η αεροβική σωματική άσκηση προστατεύει τη μνήμη, μέχρι τα βαθιά γεράματα.
  4. Στις καλύτερες μεθόδους, για να ασκείτε τη μνήμη σας, περιλαμβάνονται η μάθηση μιας ξένης γλώσσας και η μάθηση ενός μουσικού οργάνου. Επίσης η συνεχής ενεργοποίηση του εγκεφάλου με το διάβασμα, την εκπαίδευση, τα σταυρόλεξα, τα παζλ και τις κοινωνικές δραστηριότητες ενισχύουν τη μνήμη.
  5. Η έλλειψη βιταμίνης Β12 σχετίζεται με ατροφία εγκεφάλου και μείωση της μνήμης. Τρόφιμα πλούσια σε βιταμίνη Β12 είναι το συκώτι, το κρέας, τα ψάρια, τα μαλάκια και το γάλα.
  6. Το φολικό οξύ είναι βιταμίνη, που προστατεύει τη μνήμη. Τη βρίσκουμε άφθονη σε φασόλια, δημητριακά, σπαράγγια, πορτοκάλια, φράουλες, λαχανικά, αβοκάντο και μπανάνες.
  7. Το χρόνιο στρες βλάπτει τη μνήμη. Η ορθή διαχείρισή του την προστατεύει.
Share it:

ΥΓΕΙΑ

Post A Comment: