Πως να διώξετε την υψηλή πίεση

υψηλή πίεση
Για την πρόληψη της ψηλής πίεσης, τα μέτρα προσαρμογής του τρόπου ζωής έχουν πρωταρχικό ρόλο. Είναι επίσης τα πρώτα μέτρα, που συστήνονται σε ασθενείς με υπέρταση:
  1. Μείωση πρόσληψης αλατιού από τη διατροφή: Στη διατροφή μας υπάρχει συνήθως πολύ αλάτι. Οι ανάγκες μας σε αλάτι είναι λιγότερες από την ποσότητα, που υπάρχει σε 1 κουταλάκι του γλυκού κάθε μέρα. Δυστυχώς καταναλώνουμε πολύ περισσότερο. Επιβάλλεται να επιλέγουμε τρόφιμα χαμηλής περιεκτικότητας σε αλάτι.
  2. Αποφυγή του καπνίσματος: Η νικοτίνη ενός τσιγάρου αρκεί, για να ψηλώνει την πίεση. Η αποφυγή του καπνίσματος βοηθά στη διατήρηση κανονικής πίεσης και μειώνει τον κίνδυνο για καρκίνο και καρδιαγγειακές παθήσεις.
  3. Διατήρηση κανονικού βάρους σώματος: Όσο πιο υπέρβαρος ή παχύσαρκος είναι κάποιος, τόσο αυξάνεται ο κίνδυνος να παρουσιάσει υπέρταση. Η καθημερινή σωματική άσκηση για 30 λεπτά και ο έλεγχος πρόσληψης των θερμίδων βοηθούν για τη διατήρηση κανονικού βάρους σώματος.
  4. Φρούτα, λαχανικά, γαλακτοκομικά φτωχά σε λίπη: Τα φρούτα και τα λαχανικά προσφέρουν πολύτιμα φυτοχημικά, που συμβάλλουν στη διατήρηση κανονικής πίεσης. Συστήνονται τουλάχιστον 5 μερίδες φρούτων και λαχανικών κάθε μέρα (1 μερίδα=80 γραμμάρια). Επίσης να περιορίζονται τα λίπη ζωικής προέλευσης.
  5. Περιορισμός του αλκοόλ: Το αλκοόλ μπορεί να αυξάνει την πίεση, εκτός εάν η ποσότητα που καταναλώνεται είναι χαμηλή. Οι γυναίκες δεν πρέπει να πίνουν περισσότερο από ένα ποτήρι μπίρας (354 ml) ή ένα ποτήρι κρασί (147 ml) ή ένα μικρό ποτήρι ουίσκι (44 ml) κάθε μέρα. Στους άνδρες οι ποσότητες αυτές μπορεί να διπλασιαστούν.
  6. Σωματική άσκηση: Ο στόχος είναι 30 λεπτά σωματικής άσκησης καθημερινά. Για άτομα με καθιστική ζωή χρειάζεται μια σταδιακή έναρξη της άσκησης. Ο γιατρός πρέπει να συμβουλεύει για την άσκηση, ανάλογα με την κάθε περίπτωση.
  7. Το στρες: Το στρες ψηλώνει παροδικά την πίεση. Μερικοί άνθρωποι, λόγω του στρες που νιώθουν, όταν επισκέπτονται γιατρό, παρουσιάζουν παροδικές αυξήσεις της πίεσής τους. Δείτε τεχνικές που: βοηθούν στον έλεγχο του στρες.
Share it:

ΥΓΕΙΑ

Post A Comment: