Ροκανίσματα με τροχαλία σε επίπεδο πάγκο για τους άνω κοιλιακούς

Εκτέλεση
Τοποθετήστε έναν επίπεδο πάγκο ακριβώς μπροστά από μια χαμηλή τροχαλία στην οποία έχετε συνδέσει το σχοινί για τρικέφαλους.
Ξαπλώστε ύπτια στον πάγκο, έχοντας τα γόνατα λυγισμένα και τα πέλματα να πατάνε καλά πάνω του. Πιάστε το σχοινί με ουδέτερη λαβή (παλάμες μέσα), φέρνοντας τα χέρια
σας κοντά στα αυτιά και σταθεροποιώντας τα σ’ αυτή τη θέση καθ' όλη τη διάρκεια του σετ.

Κίνηση
Συσπάστε τους κοιλιακούς σας για να κάμψετε το σώμα σας όσο πιο ψηλά μπορείτε, προσπαθώντας να απομακρύνετε τις ωμοπλάτες σας από τον πάγκο όσο πιο μακριά γίνεται και συμπιέζοντας τους κοιλιακούς στην κορυφή. Στην συνέχεια, κατεβάστε το σώμα σας πίσω, χωρίς να αφήνετε τις ωμοπλάτες να ακουμπάνε στον πάγκο ανάμεσα στις επαναλήψεις.

Αυξήστε τον Βαθμό Δυσκολίας
  • Προσθέστε περισσότερες πλάκες βάρους για να αυξήσετε την αντίσταση της τροχαλίας. Αυτό μπορείτε να το κάνετε πολλές φορές, ανεβάζοντας ακόμα περισσότερο το επίπεδο δυσκολίας.
Ροκανίσματα με τροχαλίαΡοκανίσματα με τροχαλία









Άρσεις γονάτων στο μονόζυγο  | Ροκανίσματα σε κατακλινή και σε επίπεδο πάγκο

Muscle Mag
Share it:

ΑΣΚΗΣΕΙΣ

ΚΟΙΛΙΑΚΟΙ

Post A Comment: