9 συμβουλές για να επιτύχετε καλύτερη προπόνηση


  1. Επαναλάβετε πολλές φορές στο μυαλό σας την προπόνηση που θα κάνετε. Χρησιμοποιήστε οραματισμό και μεθόδους για να μεγιστοποιήσετε την σωματική σας απόδοση κατά την διάρκεια της προπόνησης.
  2. Εάν θα κάνετε προπόνηση νωρίς το πρωί και η θερμοκρασία είναι χαμηλή, αυξήστε την διάρκεια της προθέρμανσής σας.
  3. Εάν γυμνάζεστε σε ξηρά κλίματα πρέπει να κάνετε πολύ καλύτερη προθέρμανση από ότι εάν γυμναζόσαστε σε περιβάλλον με υγρασία.
  4. Οι αθλητές κάποιας ηλικίας θα ωφεληθούν περισσότερο από μία προθέρμανση με μεγαλύτερη διάρκεια.
  5. Εάν ακούτε τριγμούς στις αρθρώσεις σας, τότε είναι καλό να κάνετε περισσότερη προθέρμανση.
  6. Όσο πιο κοντά φθάνετε σε προσπάθεια μεγίστου βάρους κατά την διάρκεια της προπόνησής τόσο πιο πολύ θα πρέπει να διαρκεί η προθέρμανση.
  7. Σε ασκήσεις που χρησιμοποιείτε μόνο το σωματικό σας βάρος (έλξεις στο μονόζυγο, βυθίσεις στο δίζυγο) κάντε προθέρμανση με ασκήσεις όπως είναι οι έλξεις σε μηχάνημα και οι πιέσεις σε κατακλινή πάγκο και κατόπιν κάντε την άσκηση που θέλετε κάνοντας πολλά σετ της μίας επανάληψης.
  8. Εάν κάνετε ασκήσεις για ανταγωνιστικές μυϊκές ομάδες την μία μετά την άλλη (όπως είναι η κωπηλατική από καθιστή θέση και οι εκτάσεις τρικεφάλων) κάντε την προθέρμανση για αυτές τις ασκήσεις με την ίδια σειρά που θα τις κάνετε κατά την διάρκεια της προπόνησης.
  9. Εάν έχετε κάνει σωστή προθέρμανση το μεσαίο σετ θα σας φαίνεται σαν το πιο εύκολο. Εάν το πιο εύκολο σετ είναι το τελευταίο σας, αυτό σημαίνει ότι δεν κάνατε αρκετά καλή προθέρμανση. Εάν το πρώτο σετ είναι το ευκολότερο, τότε μάλλον έχετε κάνει υπερβολική προθέρμανση.
Share it:

ΣΥΜΒΟΥΛΕΣ-ΠΡΟΠΟΝΗΣΗΣ

Post A Comment: