Ζυμαρικά Πρωτεΐνης με Γαρίδες και Σάλτσα Πιπεριάς


Σας παρουσιάζουμε μία πολύ γρήγορη συνταγή ζυμαρικών με μεγάλη διατροφική αξία που παράλληλα μπορείτε να την δοκιμάσετε για προετοιμασία γευμάτων όπως μεσημεριανό, βραδυνό ή για ακόμη για ένα Κυριακάτικο τραπέζι.

Ζυμαρικά Πρωτεΐνης με Γαρίδες και Σάλτσα Πιπεριάς

Μερίδες: 2


Υλικά

  1. 120γρ - Zυμαρικά Υψηλής Πρωτεΐνης
  2. 1κτγ - Λάδι Καρύδας
  3. 10γρ - Τσιπς Πρωτεΐνης (Γεύση Sweet Chilli & Lime)
  4. 200γρ - Γαρίδες
  5. 1πρέζα - Βασιλικό
  6. 1τμχ - Kαυτερή Πιπεριά Λεπτοκομμένη
  7. τμχ - Φρέσκια Ντομάτα Σε μικρά κομμάτια
  8. λίγη - Πάπρικα
  9. κτγ - Σκόρδο
  10. μισό - Κρεμμύδι
  11. 1τμχ - Κόκκινη Πιπεριά
Διατροφικά Στοιχεία ανά μερίδα
Θερμίδες : 297kcal 72 Θερμίδες από Λιπαρά



% Ημερήσια Διατροφική Αξία *
Συνολικά Λιπαρά 8g 12%
Συνολικοί Υδατάνθρακες 26g 9%
Σάκχαρα   6g -
Πρωτεΐνη 34g 68%

* Το ποσοστό της ημερήσιας διατρογικής αξίας βασίζεται σε δίαιτα 2000 θερμίδων

Οδηγίες

  1. Σε μία κατσαρόλα προσθέστε 120 γρ. ζυμαρικών υψηλής πρωτεΐνης ( καθορίστε τα γραμμάρια αναλόγως με τις μερίδες που θέλετε) . Βράστε με νερό για 10-12 λεπτά και σουρώστε.
  2. Ψιλοκόψτε όλα τα λαχανικά . Παράλληλα σε ένα τηγάνι προσθέστε το λάδι καρύδας μέχρι να λιώσει ελαφρά.
  3. Προσθέστε στο τηγάνι όλα τα λαχανικά, τις γαρίδες, τις πιπεριές, την πάπρικα , το κρεμμύδι και το υπόλοιπα μυρωδικά.
  4. Ανακατέυετε όλα τα υλικά για 5-10 λεπτά όσο το τηγάνι είναι στην φωτιά, μέχρι να πάρουν χρώμα.
  5. Προσθέστε τα ζυμαρικά στο τηγάνι με όλα τα υλικά. Σβήστε την φωτιά και ανακατέψτε.
  6. Μοιράστε σε πιάτα και στολίστε τα.

Οδηγίες για Συνταγές
Για καλύτερο αποτέλεσμα σερβίρετε το πιάτο με βασιλικό, καυτερή πιπεριά και τσιπς πρωτεΐνης

Συνταγή απο MyProtein
Share it:

ΥΓΙΕΙΝΕΣ-ΣΥΝΤΑΓΕΣ

Post A Comment: