Ποια είναι τα πιο αποτελεσματικά και ασφαλή συμπληρώματα

Πολλά συμπληρώματα υπόσχονται μεγαλύτερες αποδόσεις στον αθλητικό τομέα αλλά και στον τομέα μυικής αναδόμησης.

Η ποιότητα και ασφάλεια για αρκετά από αυτά αποτελούν ένα μεγάλο ερωτηματικό, αφού κάποια δεν είναι ακόμα αρκετά ερευνημένα απ' την αθλητική επιστήμη, ενώ άλλα έχουν αποδειχθεί ότι είναι επιβλαβή για τον οργανισμό.Υπάρχουν όμως και συμπληρώματα τα οποία μέσα από έρευνες έχουν κερδίσει με το σπαθί τους την εμπιστοσύνη μας όσο αναφορά τα αποτελέσματα και τις υγιής θετικές επιδράσεις στον οργανισμό μας.

Πιο κάτω θα δούμε με την σειρά ποια είναι τα πιο ερευνημένα συμπληρώματα καθώς και ποια είναι τα πιο ασφαλή και αποτελεσματικά.

Level 1: Επιστημονική υποστήριξη για την αποτελεσματικότητα τους.

  1. Κρεατίνη
  2. Καφεΐνη
  3. Διττανθρακικό
  4. Γλυκερόλη (ενυδάτωση)
  5. Αντιδιοξειδωτικές Βιταμίνες

Level 2: Ακόμη υπό επιστημονική εξέταση για την αξιολόγηση των οφελών ή των πρακτικών χρήσεων

  1. Πρωτόγαλα
  2. HMB
  3. Γλουταμίνη
  4. Αμινοξέα

Level 3: Καμία επιστημονική υποστήριξη

  1. Βότανα
  2. Ginseng
  3. Καρνιτίνη
  4. Ινοσίνη
  5. Συνένζυμο Q10

Πηγή Δ.Π.Θ

Παναγιώτης Κουρσάρης