Ασκήσεις και προπόνηση για στήθος

Σήμερα θα δούμε ένα πρόγραμμα με τις βασικότερες ασκήσεις στήθους που μπορούμε να εφαρμόσουμε στις προπονήσεις στήθους. Τα σετ και τις επαναλήψεις που θα δούμε πιο κάτω είναι ενδεικτικά και μπορούν να μετατραπούν και να προσαρμοστούν σε κάθε πρόγραμμα ανάλογα με τις ανάγκες τους καθενός. Πάντα κάνουμε ένα καλό ζέσταμα προτού ξεκινήσουμε τις ασκήσεις με βάρη/αντίστασης.

1. Πρώτη άσκηση πιέσει στο πάγο (εναλλάξ μια βδομάδα ίσιο και μια βδομάδα επικλινή)

Σετ: 5 Επαναλήψεις 12-10-8-6 

πιέσει στο ίσιο πάγο

2. Δεύτερη άσκηση πίεσης με αλτήρες

Σετ: 4 Επαναλήψεις 12-10-8-6

πίεσης στήθους με αλτήρες

 3. Τρίτη άσκηση ανοίγματα

Σετ: 3 Επαναλήψεις 12-10-8

ανοίγματα στήθους

4. Τέταρτη άσκηση βυθίσεις στο δίζυγο

Σετ: 3 Επαναλήψεις 12-10-10

βυθίσεις στο δίζυγο

Καλές προπονήσεις!

Παναγιώτης Κουρσάρης