Πρόγραμμα προπόνησης 3 ημερών για όλο το σώμα

Πρόγραμμα προπόνησης τριών ημερών για όλο το σώμα σχεδιασμένο για ανθρώπους που δεν θέλουν να δημιουργήσουν μάζα, αλλά απλά θέλουν να τονώσουν και να ενισχύσουν τους μυς τους. Κυρίως για τις γυναίκες που πιστεύουν ακόμα στο μύθο ότι κάνοντας βάρη θα αποκτήσουν ένα τερατώδες σώμα.

Με αυτή την προπόνηση μπορείτε να προσθέσετε και αερόβια άσκηση για καλύτερο και πιο γρήγορο αποτέλεσμα στην απώλεια λίπους. Η αερόβια μπορεί να προστεθεί σε όποιες μέρες θέλετε, ή στις μέρες που έχετε το πρόγραμμα προπόνησης ή και στις μέρες που δεν θα έχετε προπόνηση.

Το πρόγραμμα όπως θα δείτε και στις 3 ημέρες προπονήσεων στοχεύει όλες τις μεγάλες μυϊκές ομάδες. Ο συνολικός χρόνος που απαιτείται για την προπόνηση είναι περίπου 1 ώρα.

Δευτέρα - Full Body

Τρίτη ξεκούραση (αν θέλετε κάνετε αερόβια)

Τετάρτη - Full Body

**Πέμπτη **ξεκούραση (αν θέλετε κάνετε αερόβια)

**Παρασκευή **- Full Body

Σάββατο και Κυριακή: ημέρες ξεκούρασης

Παναγιώτης Κουρσάρης