Βάρη και ασκήσεις αντίστασης - οφέλη για όλες τις ηλικίες

Τα βάρη και οι ασκήσεις αντίστασης είναι καλό να γίνονται από την εφηβική ηλικία μέχρι και σε ηλικιωμένα άτομα (άνω των 60 ετών).

Πολλοί λένε στα παιδιά λόγο του ότι είναι στην ανάπτυξη τους να μην κάνουν βάρη γιατί θα χάσουν ύψος και θα μείνουν κοντά. Αυτό είναι απλά ένας μύθος που επικρατεί ακόμα και σήμερα. Έρευνα έχει αποδείξει ότι κάτι τέτοιο δεν ισχύει και μάλιστα λένε τα οφέλη που έχουν τα παιδιά από ασκήσεις αντίστασης όπως  βάρη, μηχανήματα, λάστιχα γυμναστικής και ασκήσεις με το σωματικό βάρος τα οποία θα δούμε πιο κάτω.

Πρέπει να έχουμε υπόψη μας πριν ξεκινήσει το παιδί κάποιο είδος γυμναστικής θα πρέπει να εξεταστεί από παιδίατρο και καρδιολόγο.

Πλεονεκτήματα για τα παιδιά που ασκούνται με βάρη

Πλεονεκτήματα σε άτομα άνω των 40 ετών που ασκούνται με βάρη

Εντάξετε λοιπόν τα βάρη στις δραστηριότητες σας!

Παναγιώτης Κουρσάρης