0
Σήμερα θα δούμε ένα πρόγραμμα με τις βασικότερες ασκήσεις στήθους που μπορούμε να εφαρμόσουμε στις προπονήσεις στήθους. Τα σετ και τις επαναλήψεις που θα δούμε πιο κάτω είναι ενδεικτικά και μπορούν να μετατραπούν και να προσαρμοστούν σε κάθε πρόγραμμα ανάλογα με τις ανάγκες τους καθενός. Πάντα κάνουμε ένα καλό ζέσταμα προτού ξεκινήσουμε τις ασκήσεις με βάρη/αντίστασης.

1. Πρώτη άσκηση πιέσει στο πάγο (εναλλάξ μια βδομάδα ίσιο και μια βδομάδα επικλινή)
Σετ: 5 Επαναλήψεις 12-10-8-6 

πιέσεις στήθουςπιέσεις στήθους
 2. Δεύτερη άσκηση πίεσης με αλτήρες
Σετ: 4 Επαναλήψεις 12-10-8-6

πίεσης με αλτήρες
 3. Τρίτη άσκηση ανοίγματα
Σετ: 3 Επαναλήψεις 12-10-8

ανοίγματα στήθους


4. Τέταρτη άσκηση βυθίσεις στο δίζυγο
Σετ: 3 Επαναλήψεις 12-10-10

βυθίσεις στο δίζυγο για στήθος
Καλές προπονήσεις!

Δημοσίευση σχολίου Blogger

 
Top