Συμβουλές για να εμφανιστούν οι κοιλιακοί

Συμβουλές για κοιλιακούς

 Η σωστή διατροφή είναι ο απόλυτος άρχοντας στην υπόθεση κοιλιακοί

Υπάρχουν και κάποιες άλλες συμβουλές που πρέπει να ξέρουμε, όπως:
1. Όσο και να γυμνάζεται τους κοιλιακούς σας αν έχετε υψηλό ποσοστό σωματικού λίπους  δεν πρόκειται να τους δείτε ποτέ.
2. Ποτέ κανείς δεν είδε τους κοιλιακούς του χρησιμοποιώντας χάπια, σκόνες, ζώνες, φόρμες, δονούμενος ιμάντες και άλλα διάφορα gadgets.

3. Αν έχετε την υποδομή να κάνετε διαλειμματική και κυρίως σπριντ θα δείτε εκπληκτικά αποτελέσματα. Μπορείτε να δείτε εδώ: σπριντ για τέλειους κοιλιακούς
Προσοχή όμως γιατί οι περισσότεροι τραυματίζονται ή έχουν πολύ αργή αποκατάσταση!
4. Στην αερόβια να κρατάτε σταθερό τέμπο μέτριας έντασης, παρά μεγαλύτερο τέμπο και μικρότερη ώρα αερόβια. Αυτό θα σας βοηθήσει να χάσετε αρκετό λίπος αν γίνεται συστηματικά.
5. Τέλος τα βάρη είναι απαραίτητα για να αποκτήσετε τέλειους κοιλιακούς 

Θα πρέπει όμως να επιδιώκετε πάντα υψηλή πυκνότητα προπόνησης, 
μικρά διαλείμματα ανάμεσα στα σετ, πολλά κιλά, μεγάλη ένταση.
Share it:

ΚΟΙΛΙΑΚΟΙ

FITNESS

Post A Comment: