Τροφές για αδυνάτισμα και καύση λίπους


Σήμερα θα δούμε μια λίστα από τροφές που κρατάνε το μεταβολισμό ενεργό, κόβουν την πείνα και βοηθάνε το σώμα μας να κάψει περισσότερο λίπος. Μπορούμε να τις ενσωματώσουμε στην διατροφή μας για να βοηθήσουν.

Δημητριακά Ολικής Αλέσεως
Οι υδατάνθρακες που περιέχονται στα δημητριακά ολικής αλέσεων είναι θαυματουργά στην ενίσχυση του μεταβολισμού. Πρέπει να χρησιμοποιήσετε πάντοτε μόνο δημητριακά ολικής αλέσεως και να αποφύγετε τα επεξεργασμένα που εμποδίζουν το κάψιμο του λίπους. Τα δημητριακά ολικής αλέσεως έχουν 274 θερμίδες ανά 100 γρ.

Γαλοπούλα
Η γαλοπούλα είναι από τις καλύτερες τροφές για καύση λίπους. Ως ένα από τα πιο υγιεινές φυσικές τροφές η γαλοπούλα βοηθάει στο να αποθηκεύσετε άπαχη μυϊκή μάζα, έχει περίπου 104 θερμίδες ανά 100 γρ. και αυξάνει το μεταβολισμό.

Αβγά
Κάνε το πρωινό σου μια μηχανή καύσης λίπους απολαμβάνοντας μια πλούσια ομελέτα. Σύμφωνα με μελέτη, καταναλώνοντας στο πρωινό σου πρωτεΐνες, σε βοηθά στο να μην πεινάς στην συνέχεια της ημέρας αποφεύγοντας έτσι την καντίνα ή τα γρήγορα και ανθυγιεινά snacks.

Άπαχο κρέας
Μια άριστη επιλογή για την λίστα σας με τις τροφές που καίνε το λίπος είναι το άπαχο μοσχαρίσιο κρέας ή τα πουλερικά. Το κρέας είναι πλούσια πηγή πρωτεϊνών και επεξεργασία του το σώμα χρησιμοποιεί 5 φορές περισσότερες θερμίδες από όσες χρησιμοποιεί για την επεξεργασία των υδατανθράκων και 2,5 φορές περισσότερο από την επεξεργασία του λίπους.

Σολομός και Τόνος
Αυτά τα δυο ψάρια είναι εξαιρετικές τροφές για το κάψιμο του λίπους. Τα δύο τους επηρεάζουν θετικά μια ορμόνη που ονομάζετε Leptin, η οποία είναι υπεύθυνη για την καύση και την αποθήκευση του. Έχουν μόνο 206 θερμίδες ανά 100 γρ.

Ελαιόλαδο
Λόγο των μονοακόρεστων λιπαρών που ονομάζεται ελαϊκό οξύ, ενεργοποιούν μια περίπλοκη διαδικασία στο έντερο που δίνει σήμα στον εγκέφαλο σου ότι είσαι πλήρης.

Γάλα
Παρόλο που το γάλα μπορεί να προκαλέσει αύξηση του βάρους εάν το καταναλώσετε σε μεγάλες ποσότητες, το γάλα που είναι εμπλουτισμένο με ασβέστιο και περιέχει λίγα λιπαρά είναι καλή τροφή για το κάψιμο του λίπους. Αυτό γιατί το ασβέστιο που περιέχει ενεργοποιεί το μεταβολισμό. Το ένα ποτήρι γάλα έχει 86 θερμίδες.

Φασόλια και φάβα
Τα φασόλια βοηθάνε στην ανάπτυξη των μυών και είναι μια τροφή που καίει το λίπος με τη διέγερσης του μεταβολισμού. Βοηθάνε στο να αισθάνεστε χορτάτος για περισσότερο χρόνο και μειώνουν την λαιμαργία για φαγητό. Έχουν 145 θερμίδες ανά 100 γρ.

Καυτερή πιπεριά
Μερικές ποικιλίες καυτερής πιπεριάς λειτουργούν ως φυσικές τροφές που καίνε το λίπος. Το Capsicum που περιέχουν, η ουσία που τα κάνει καυτερές, ενισχύει το μεταβολισμό και το κάψιμο του λίπους. Πρέπει να χρησιμοποιηθεί με προσοχή, επειδή μπορεί να προκαλέσει ενοχλήσεις στο στομάχι.

Μούρα
Τα μούρα είναι μια εξαιρετική πηγή ινών και αν από τους καλύτερους λιποδιαλύτες. Τα μούρα βοηθάνε όσους κάνουν δίαιτα να αισθανθούν χορτάτη για μεγαλύτερο διάστημα, βοηθάνε στην διάσπαση της τροφής και προπαντός του λίπους. Τα μούρα περιέχουν μόνο 50 θερμίδες ανά 100 γρ.

Πορτοκάλια
Τα πορτοκάλια είναι το καλύτερο φρούτο γιατί έχουν μεγάλη περιεκτικότητα σε ίνες και οι ίνες τους καίνε το λίπος. Έχει αποδειχθεί ότι οι άνθρωποι που έχουν αρκετά ίνες στο σώμα τους έχουν λιγότερο λιπώδη ιστό. Τα πορτοκάλια έχουν 47 θερμίδες ανά 100 γρ. και είναι πλούσιες σε βιταμίνες.

Γκρέιπφρουτ
Το γκρέιπφρουτ πιθανών είναι το πιο διάσημο τρόφιμο που φημολογείται ότι βοηθά στην απώλεια βάρους. Σε έρευνα φαίνεται ότι η κατανάλωση μισού γκρέιπφρουτ πριν από κάθε γεύμα βοηθά όσους κάνουν δίαιτα να χάσουν περισσότερα κιλά απ' ό,τι οι άνθρωποι που το παρέλειψαν.

Τροφές με μεγάλη περιεκτικότητα σε νερό
Οι έρευνες έχουν δείξει ότι οι γυναίκες που καταναλώνουν τροφές που περιέχουν πολύ νερό έχουν μικρότερο Δείκτη Μάζας Σώματος και μικρότερη περιφέρεια κοιλιάς. Μερικές τροφές που περιέχουν πολύ νερό είναι: το μπρόκολο, το λάχανο, το κουνουπίδι, το γκρέιπφρουτ, τα μαρούλια, τα ραπανάκια και το σπανάκι.

Να είστε υγιείς και να γυμνάζεστε συστηματικά για μέγιστη καύση λίπους!
Share it:

ΑΔΥΝΑΤΙΣΜΑ

ΤΡΟΦΕΣ

Post A Comment: