Οι καλύτερες επιλογές φυτικών ινών


Οι φυτικές ίνες πλέον είναι γνωστές σε όλους μας. Εδώ:Τι είναι φυτικές ίνες. Κανονικά χρειαζόμαστε 38 γραμμάρια οι άντρες και 25 γραμμάρια οι γυναίκες 50 ετών και κάτω, ενώ 51 ετών και πάνω 30 γραμμάρια οι άντρες και 21 οι γυναίκες.  
ολικής άλεσης
Αν δεν παίρνουμε αρκετές φυτικές ίνες καθημερινά, πρέπει να αυξήσουμε την πρόσληψη μας σε φυτικές ίνες.


Καλές πηγές που περιέχουν φυτικές ίνες

  • Προϊόντα ολικής αλέσεως.
  • Φρούτα.
  • Λαχανικά.
  • Φασόλια, μπιζέλια και γενικά τα όσπρια είναι πλούσια σε φυτικές ίνες.
  • Ξηροί καρποί και σπόροι.


Παράγοντες που μειώνουν την περιεκτικότητα φυτικών ινών σε τροφές


Τα βιομηχανοποιημένα ή ραφιναρισμένα τρόφιμα όπως τα κονσερβοποιημένα φρούτα και λαχανικά, το λευκό ψωμί και τα ζυμαρικά, καθώς και τα δημητριακά που δεν είναι ολικής αλέσεως έχουν χαμηλότερη περιεκτικότητα σε φυτικές ίνες. Η διαδικασία ραφιναρίσματος του σιταριού αφαιρεί το εξωτερικό στρώμα (πίτουρο) από το σιτάρι, το οποίο μειώνει την περιεκτικότητα των φυτικών ινών. Παρομοίως, η αφαίρεση της φλούδας από τα φρούτα και λαχανικά μειώνει την περιεκτικότητα τους σε φυτικές ίνες.


Συμπληρώματα φυτικών ινών

 Τα πλήρη τρόφιμα είναι γενικά καλύτερα από τα συμπληρώματα φυτικών ινών. Τα συμπληρώματα φυτικών ινών όπως το Metamucil, Citrucel και Fibercon δεν παρέχουν την ποικιλία φυτικών ινών, τις βιταμίνες, τα μέταλλα και άλλα θρεπτικά συστατικά που παρέχουν τα τρόφιμα.

Ωστόσο, μερικοί άνθρωποι μπορεί να χρειαστούν ακόμη ένα συμπλήρωμα φυτικών ινών εάν οι διατροφικές αλλαγές δεν είναι επαρκείς ή αν έχουν ορισμένες ιατρικές παθήσεις, όπως δυσκοιλιότητα, διάρροια ή σύνδρομο ευερέθιστου εντέρου. Πάντα να ελέγχουμε με το γιατρό μας  αν νομίζουμε ότι πρέπει να πάρουμε συμπληρώματα φυτικών ινών.

Οι φυτικές ίνες προστίθενται επίσης σε ορισμένες τροφές. Ωστόσο, δεν είναι ακόμη σαφές, εάν οι προστιθέμενες φυτικές ίνες παρέχουν τα ίδια οφέλη για την υγεία μας, όπως οι φυσικές πηγές.

Δες εδώ: Τα οφέλη της διατροφής υψηλής σε φυτικές ίνες

Share it:

ΔΙΑΤΡΟΦΗ

Post A Comment: