7 καλά του fitness

To fitness αυξάνει την ισχύ του εγκεφάλου Η άσκηση δεν βελτιώνει μόνο το σώμα μας, βοηθά και την διανοητική λειτουργία.
1) To fitness αυξάνει την ισχύ του εγκεφάλου
fitness
Η άσκηση δεν βελτιώνει μόνο το σώμα μας, βοηθά και την διανοητική λειτουργία.

2) Το fitness βοηθά να είμαστε πιο παραγωγικοί  
Μας βοηθά να είμαστε καλύτεροι, γρηγορότεροι και συνεπής στην δουλεία μας και σε όποια άλλη ασχολία κάνουμε. Η άσκηση αυξάνει τα επίπεδα ενέργειας και σεροτονίνης και έχουμε μεγαλύτερη πνευματική διαύγεια, αυτοπεποίθηση, ζωντάνια.
Η δικαιολογία αρκετών για να μην ασχοληθούν με το fitness λόγο έλλειψις χρόνου δεν στέκει καθόλου. Δέστε τους fit ανθρώπους πόσο παραγωγικοί είναι και πόσα προλαβαίνουν να κάνουν στο διάστημα μιας ημέρας.

3) Το fitness μειώνει το άγχος
Το άγχος είναι καταστροφικό ειδικά σε ανθρώπους που είναι υπερβολικά αγχωμένοι, επίσης ευθύνεται σε αρκετά μεγάλο βαθμό και για την παχυσαρκία. Χωρίς άγχος όλα κυλούν ομαλά και τέλεια.

4) Το fitness κρατάει μακριά πολλές ασθένειες
Έρευνες λένε ότι η άσκηση επιβραδύνει και βοηθά στην πρόληψη πολλών ασθενειών όπως καρδιακές παθήσεις, εγκεφαλικά, χοληστερόλη, αρτηριακή πίεση, διαβήτη, αρθρίτιδα, οστεοπόρωση κ.α.

5) Fitness για δυνατή καρδιά
Η καρδιά είναι από τα πιο σημαντικά όργανα του οργανισμού μας. Η άσκηση βοηθά στην καλύτερη λειτουργία αυτής.

6) Το fitness βοηθά στη διατροφή
Μπορούμε να τρώμε καλύτερα λόγο του ότι η άσκηση μας ανοίγει την όρεξη, προσοχή όμως να τρώμε καθαρά(χωρίς πολλά λίπη) και υγιεινά φαγητά. 

7) Το fitness βελτιώνει τις επιδόσεις των ατόμων σε όλους του τομείς
Αυξημένοι ερωτική επιθυμία με το σύντροφο μας, καλύτερη επικοινωνία με τους γύρω μας, την οικογένεια μας, μειώνει τα νεύρα και τις εντάσεις και ένα σορό άλλα καλά. 

Στο κλείσιμο να πούμε πως αυτά που μας προσφέρει το fitness είναι τόσα πολλά και μπορούμε να τα αποκτήσουμε με ελάχιστο κόπο και χρόνο. Μονάχα 1 ώρα την μέρα άσκηση 4-5 φορές την βδομάδα και σωστή διατροφή για να μπείτε και εσείς στην παρέα των fit. Αν δεν μπορούμε να κάνουμε μια ώρα γυμναστική μπορούμε και μισή ώρα ακόμα και πιο λίγο πάλι θα βοηθήσει.

Εντάξετε στην ζωή σας το fitness και δεν θα χάσετε!
Share it:

FITNESS

Post A Comment: