8 λάθη στην γυμναστική που πρέπει να αποφεύγουμε

Σήμερα θα δούμε τα πιο συνηθισμένα λάθη που κάνουμε πολλοί στο γυμναστήριο για να μπορέσουμε να τα αποφύγουμε.
λάθη στο γυμναστήριο
Σήμερα θα δούμε τα πιο συνηθισμένα λάθη που κάνουμε πολλοί στο γυμναστήριο για να μπορέσουμε να τα αποφύγουμε.

Λάθος 1: Πολλή ώρα στο γυμναστήριο
Η προπόνηση μας πρέπει να έχει διάρκεια μέχρι και 60 λεπτά. Υπερβαίνοντας αυτό το όριο αρχίζουν να εξαντλούνται οι πηγές ενέργειας, το γλυκογόνο και η γλυκόζη. Όταν εξαντληθούν πλέον το σώμα χρειάζεται μια πηγή ενέργεια, από που όμως θα την βρει; Θα την βρει στο μυϊκό μας ιστό, όπου θα χρησιμοποιήσει την πρωτεΐνη ως πηγή ενέργειας. Με λίγα λόγια θα κάψουμε μυϊκή μάζα πράμα το οποίο δεν θέλεις κάνεις μας. Άρα η υπερβολική προπόνηση έχει ως μειονέκτημα το κάψιμο της μυϊκής μάζα. Όσοι νόμιζα ότι όσο περισσότερη γυμναστική κάνεις τόσο το καλύτερο, μετά από αυτό ελπίζω να αλλάξουν άποψη.

Λάθος 2: Δεν κάνουμε προθέρμανση
Πολλοί από μας πάμε στο γυμναστήριο και μπαίνουμε κατευθείαν στα βάρη. Αυτό αυξάνει πάρα πολύ το κίνδυνο τραυματισμού των μυών μας. Πάντα πριν να ξεκινάμε την προπόνηση μας να κάνουμε 10-15 λεπτά προθέρμανση μαζί με διατάσεις.

Λάθος 3: Γυμναζόμαστε με άδειο στομάχι
διατάσεις Πολλοί κάνουμε λάθος και γυμναζόμαστε νηστικού νομίζοντας έτσι ότι θα κάψουμε περισσότερο λίπος. Με αυτό το τρόπο θα κάψουμε μυϊκή μάζα. 

Λάθος 4: Τρώμε υπερβολικά πριν την γυμναστική
Δύο ώρες περίπου πριν την γυμναστική να τρώμε κάτι ελαφρύ.

Λάθος 5: Εκτελούμε τις ίδιες ασκήσεις
Πρέπει να αποφεύγουμε να κάνουμε τις ίδιες ασκήσεις με βάρη και μηχανήματα για να μην αφήνουμε το σώμα μας να συνηθίσει σε μια συγκεκριμένη προπόνηση. Μπορούμε επίσης να αλλάζουμε και τις τεχνικές προπόνησης για να προκαλούμε τους μύες μας και έτσι να βλέπουμε γρήγορα και επιθυμητά αποτελέσματα. 

Λάθος 6: Πάμε γυμναστήριο για κοινωνικές σχέσεις 
Αρκετοί από μας πάμε στο γυμναστήριο και αρχίζουμε κουβεντούλα αφήνοντας έτσι το πρόγραμμα στη μέση. Αν θέλουμε να κουβεντιάζουμε πάμε καλύτερα για καφέ, παρά να καταστρέφουμε το πρόγραμμα μας. Για να δούμε αποτελέσματα σε αυτό που κάνουμε πρέπει να συγκεντρωθούμε και να τα δώσουμε όλα για αυτή την 1 ώρα προπόνησης. 

Λάθος 7: Λανθασμένη εκτέλεση ασκήσεων
Προτού εκτελέσουμε κάποια άσκηση να ρωτάμε κάποιο πιο έμπειρο ή το γυμναστή να μας την εξηγήσει.

Λάθος 8: Βάζουμε περισσότερα ή λιγότερα κιλά από όσα πρέπει
Επιλέγουμε το ιδανικότερο βάρος για κάθε σετ ούτως ώστε να κάνουμε σωστά τις επαναλήψεις χωρίς να καταστρέψουμε την τεχνική της άσκησης. 


Share it:

ΠΡΟΠΟΝΗΣΗ

ΣΥΜΒΟΥΛΕΣ-ΠΡΟΠΟΝΗΣΗΣ

Post A Comment: