5 συμβουλες προπόνησης για μέγιστη απώλεια λίπους

Σε αυτό το άρθρο θα δούμε κάποιες τεχνικές προπόνησης που θα μας βοηθήσουν στην απώλεια λίπους.
Ο τρόπος που προπονούμαστε με βάρη έχει τεράστια επίδραση στο λίπος που θα κάψουμε. Σε αυτό το άρθρο θα δούμε κάποιες τεχνικές προπόνησης που θα μας βοηθήσουν στην απώλεια λίπους.
Οι τεχνικές αυτές είναι για προχωρημένους και αθλητές που δεν αντιμετωπίζουν προβλήματα υγείας.

Κόλπακια στην προπόνηση με βάρη για περισσότερη απώλεια λίπους και γράμμωση

Μικρότερα διαλείμματα
Έρευνες έδειξαν ότι τα άτομα που ξεκουράζονται για 30 δευτερόλεπτα μεταξύ των σετ, έκαιγαν πάνω από 50% περισσότερες θερμίδες απ' ότι όταν αναπαύονταν για 3 λεπτά. Μια καλή λύση που συνιστώ είναι τα 40 δευτερόλεπτα ξεκούρασης μεταξύ των σετ. 

Χρησιμοποιήστε περισσότερο «βασικές ασκήσεις» με βάρη
Να προτιμούμε σύνθετες ασκήσεις, όπως άρσης θανάτου(deadlift), σκουώτ(squat), ασκήσεις με ελεύθερα βάρη και γενικά ασκήσεις που ασκούμε μεγάλη πίεση χρησιμοποιώντας ολόκληρο το σώμα ώστε να τονώσουμε την καρδιά και το αναπνευστικό σύστημα. 

άρσης θανάτουΛιγότερα μηχανήματα και απομονωτικές ασκήσεις
Όπως είπαμε και στη προηγούμενη συμβουλή, να προτιμούμε ελεύθερες και σύνθετες ασκήσεις για να κάνουμε την καρδιά μας να αντλεί και οι πνεύμονες να δουλεύουν τέλεια.

Περισσότερες επαναλήψεις
Όσο περισσότερες επαναλήψεις κάνουμε τόσο περισσότερες θερμίδες καίμε και συνεπώς χάνουμε περισσότερο λίπος. Αν ο στόχος μας είναι η αύξηση μυϊκής μάζας, οι επαναλήψεις μας να μην ξεπερνούν τις 15.

Εκρηκτικές επαναλήψεις
Όταν κάνουμε γρήγορες εκρηκτικές κινήσεις καίμε περισσότερες θερμίδες απ' ότι τις κανονικές αργές και ελεγχόμενες επαναλήψεις. 
Share it:

ΚΑΨΙΜΟ-ΛΙΠΟΥΣ

ΠΡΟΠΟΝΗΣΗ

ΣΥΜΒΟΥΛΕΣ-ΠΡΟΠΟΝΗΣΗΣ

Post A Comment: