Άρσεις
Οι άρσεις θανάτου είναι μια από τις βασικότερες ασκήσεις, είναι εξίσου καλή όσο και τα καθίσματα,
όμως πολλοί αποφεύγουν να την κάνουν, στο άκουσμα της λέξης "άρσεις θανάτου" τους πιάνει μια φοβία και έτσι ο περισσότερος κόσμος που ασχολείται με γυμναστική την αποφεύγει. Επίσης οι άρσεις είναι κατάλληλη και για γυναίκες όσο είναι και για άντρες.

Ο τρόπος εκτέλεσης των άρσεων θανάτου είναι σαν την εικόνα που βλέπετε πιο κάτω, καλό θα ήταν, ειδικά αν δοκιμάζετε για πρώτη φορά να κάνετε άρσεις, να έχετε κάποιο πιο έμπειρο μαζί σας.
Άρσεις θανάτου
Οι άρσεις θανάτου ή αλλιώς deadlift έχουν πολλές ευεργετικές ιδιότητες, ας δούμε λοιπόν τα καλά που μας προσφέρει αυτή η άσκηση:

1. Βελτιώνει τη στάση του σώματος
Πολλοί, εσφαλμένα νομίζουν ότι κάνοντας τις άρσεις θανάτου θα προκαλέσουν προβλήματα στη μέση. Εκτελώντας ορθά τις άρσεις δεν υπάρχει περίπτωση τραυματισμού ή κάποιου πόνου στη μέση και μάλιστα θα σας βοηθήσει να ευθυγραμμίσετε την σπονδυλική σας στήλη.

2. Γυμνάζει πολλές μεγάλες μυϊκές ομάδες ταυτόχρονα
Οι άρσεις γυμνάζουν το σώμα από το λαιμό μέχρι και τα νύχια των ποδιών!

3. Ενίσχυση μεταβολισμού 
Στις άρσεις θανάτου δουλεύουν πολλές μεγάλες μυϊκές ομάδες και αυτό βοηθά στην επιτάχυνση του μεταβολισμού. Μη ξεχνάτε άλλωστε ότι ο μεταβολικός ρυθμός εξαρτάται από το ποσοστό της μυϊκής μάζας.

4. Αύξηση δύναμης
Ποιος λέει όχι σε περισσότερη δύναμη;

5. Αύξηση μυϊκής μάζας

6. Αύξηση τεστοστερόνης
Αυτό ισχύει μόνο για τους άντρες μιας και η τεστοστερόνη είναι μια αντρική ορμόνη

7. Ενδυνάμωση λαβής
Δυναμώνοντας τη λαβή θα βοηθήσει αρκετά και σε πολλές άλλες ασκήσεις.

8. Ενδυνάμωση του πυρήνα

Προσθέστε άρσεις θανάτου στο πρόγραμμα σας και δεν θα χάσετε!
 
Top